Försöker få tag på några M5 70mm insexskruv, rostfritt dessutom. Det går lite trögt. Eller allra helst 75mm men det verkar inte finnas halvlängder ens i andra dimensioner. Googlar men varenda lovande träff visar sig vara helt andra dimensioner än det jag vill ha. Tips, någon?

• Gilla
fia_mstd
  • Laddar…
ClasseClas
  • Gilla
jocke31 och 3 till
  • Laddar…
Jag har handlat en del skruv hos Fastpro, ligger i Göteborg och det går bra att köpa skruv styckvis. 2.50:- kostar en 5x70 A4 syrafast.
Frakten ligger 79:- + moms.
https://fastpro.se/produkt.php?ID=122#916

• Gilla
fia_mstd
  • Laddar…
Har siefvert på cykelavstånd. Bra ställe att åka till bara för att mysa runt bland alla lådor. Lyfta på skruven, känna, lägga tillbaka, gå vidare till nästa ask....

• Gilla
jocke31 och 5 till
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
Har siefvert på cykelavstånd. Bra ställe att åka till bara för att mysa runt bland alla lådor. Lyfta på skruven, känna, lägga tillbaka, gå vidare till nästa ask....
Sånt där är aldrig bra att gå ut med på ett forum, jag kommer nu aldrig glömma vem som får ta sig till siefvert åt mig och posts när jag behöver udda grejer ;)

• Gilla
  • Haha
fia_mstd och 1 till
  • Laddar…
Jag har haft bra framgång med www.fixnvis.se. Det är något europeiskt företag, så man springer på lite franska här och där. Jag har köpt mycket rostfri spårskruv därifrån.

• Gilla
fia_mstd
  • Laddar…
Tallguy196 Tallguy196 skrev:
[länk]

kanske kan va nåt?
Fantastiskt roliga resultatet då jag tryckte på länken :crysmile: Ska kolla utan att ta med svansen som hamnade med där (y)

Skärmdump av en sökning på en byggvaruhus webbsida med noll träffar för frasen "m5 70 kanske kan va nåt".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

fia_mstd fia_mstd skrev:
Fantastiskt roliga resultatet då jag tryckte på länken :crysmile: Ska kolla utan att ta med svansen som hamnade med där (y)

[bild]
:crysmile: Jag som trodde svansen var deletad…. :oops:

• Gilla
fia_mstd
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.