13 412 läst ·
37 svar
13k läst
37 svar
Var jag för snål i "min" värdering?
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Grattis Pezzen! Och tack för uppdateringen.
Mäklararvodet blev väl inte så stort så det känns som blodspengar då.
Snart kommer lite bilder hoppas jag, på tomten, sjön, och när du ror med ekan fullastad med takpannor.
En fråga från en obildad sörlänning: Vad menas med
Och vi alla misstroende hade ju lite rätt i alla fall: Det fanns en väg till tomten, om än sjöledes
PS
Jag lärde mig att åka slalom på Granberget utanför Leksand, med utsikt över Siljan.
Dalarna är vackert
Mäklararvodet blev väl inte så stort så det känns som blodspengar då.
Snart kommer lite bilder hoppas jag, på tomten, sjön, och när du ror med ekan fullastad med takpannor.
En fråga från en obildad sörlänning: Vad menas med
Är det att isen går upp, eller vad?Pezzen skrev:
Och vi alla misstroende hade ju lite rätt i alla fall: Det fanns en väg till tomten, om än sjöledes
PS
Jag lärde mig att åka slalom på Granberget utanför Leksand, med utsikt över Siljan.
Dalarna är vackert
Här kommer utsikten! Fisk finns det nog, med tanke på all sjöfågel som huserar där, däremot är jag nog ingen storfiskare av rang. Men någon rökt abborre ska det nog kunna bli.
.
Att sjön sköljer beytder inget annat är att den är "isfri", som du antog
Vad gäller vägen är bara frågan vem som är väghållande och jag ska klaga på gällande alla "potthål" som dyker upp och försvinner med ojämna mellanrum vid färd...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Att sjön sköljer beytder inget annat är att den är "isfri", som du antog
Vad gäller vägen är bara frågan vem som är väghållande och jag ska klaga på gällande alla "potthål" som dyker upp och försvinner med ojämna mellanrum vid färd...
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Åh, vad vackert! Där kan det inte vara svårt att finna ro och vederkvickelse.
Men det ser ju ut som en stor sjö. Vågar man fråga vad den heter?
(Du behöver inte svara om du är rädd om ditt privatliv.)
Men det ser ju ut som en stor sjö. Vågar man fråga vad den heter?
(Du behöver inte svara om du är rädd om ditt privatliv.)
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
