Daniel_N Daniel_N skrev:
Det blev en plats ledig, den har du, välkommen!
Kanon :ok: Jag ser fram emot 6 oktober
 
  • Gilla
Gri11en
  • Laddar…
Daniel,

jag måste tyvärr avboka pga en oväntad begravning.
 
  • Gilla
M.Kristensen
  • Laddar…
T Thomas_Blekinge skrev:
Daniel,

jag måste tyvärr avboka pga en oväntad begravning.
Det var tråkigt att höra, beklagar. Du är välkommen nästa gång.
 
  • Gilla
M.Kristensen
  • Laddar…
Fixat ihop rekvisita och övningskört lite:)

Olika trädelar och rekvisita för byggprojekt på ett arbetsbord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
jac och 5 till
  • Laddar…
Ola C Ola C skrev:
Fixat ihop rekvisita och övningskört lite:)

[bild]
Wohoo!! spännande!
 
  • Gilla
bulleribock
  • Laddar…
Nu börjar det närma sig! Vill påminna alla om att ta med sig hörselskydd och skyddsglasögon! Varmt välkomna!
 
  • Gilla
M.Kristensen och 1 till
  • Laddar…
Jag ämnar komma, eventuellt är jag inte delaktig i undervisningen hela dagen. Ölen är dock given.
 
  • Gilla
Daniel_N
  • Laddar…
Jag ser väldigt mycket fram emot detta så...
Daniel_N Daniel_N skrev:
...hörselskydd och skyddsglasögon...
...ligger packade och klara i bilen!
 
  • Gilla
Daniel_N
  • Laddar…
Hade väldigt gärna varit med då jag vill lära mig mer om handöverfräsen. Men får hoppas på bra dokumentation när man inte har möjlighet att närvara......
 
  • Gilla
andy999
  • Laddar…
Hej! Finns det plats över är jag hemskt gärna med //Filip
 
L Lanson skrev:
Hej! Finns det plats över är jag hemskt gärna med //Filip
Tyvärr är det fullt Filip, beklagar. Det ä jättekul att intresset är så stort och tråkigt att säga nej, men till slut får vi inte plats fler hur vi än gör. Men byggahus kommer att vara på plats och filma, så förhoppningsvis kommer det en video lite senare!

Har vi trevligt och känner att vi lär oss något kommer det fler tillfällen längre fram!
 
  • Gilla
Svante Svenson
  • Laddar…
Idag har jag förberett med att organisera parkeringen! (O Pysslarn har inte ens kommit än!)
 
  • Gilla
jac och 1 till
  • Laddar…
Å va ska ja göra på lörda då!

Skämt åsido, det låter ju som ett oerhört välorganiserat upplägg, begränsat antal deltagare, filmning och som kronan på verket seriös parkering — det finns hopp om lundaregionen! :D

//Ronnie
 
Och jag hade tänkt mig att ta med mig ett väldigt konstigt träslag för artbestämning. Hittat i källaren i köpta huset. Tungt som järn.
 
  • Gilla
Pysslarn
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.