15 880 läst ·
92 svar
16k läst
92 svar
Välkomna till Handöverfräsens dag!
Medlem
· Blekinge
· 12 227 inlägg
Tack!
Medlem
· Blekinge
· 12 227 inlägg
Daniel,
jag måste tyvärr avboka pga en oväntad begravning.
jag måste tyvärr avboka pga en oväntad begravning.
Produkter som diskuteras: "skyddsglasögon"
Skyddsglasögon
Skyddsglasögon är ett oumbärligt tillbehör för att skydda dina ögon från potentiella skador orsakade av skräp, damm, kemikalier eller intensivt ljus under arbete. Vårt sortiment av skyddsglasögon erbjuder högkvalitativa produkter som
Läs mer
Tyvärr är det fullt Filip, beklagar. Det ä jättekul att intresset är så stort och tråkigt att säga nej, men till slut får vi inte plats fler hur vi än gör. Men byggahus kommer att vara på plats och filma, så förhoppningsvis kommer det en video lite senare!L Lanson skrev:
Har vi trevligt och känner att vi lär oss något kommer det fler tillfällen längre fram!
Å va ska ja göra på lörda då!
Skämt åsido, det låter ju som ett oerhört välorganiserat upplägg, begränsat antal deltagare, filmning och som kronan på verket seriös parkering — det finns hopp om lundaregionen!
//Ronnie
Skämt åsido, det låter ju som ett oerhört välorganiserat upplägg, begränsat antal deltagare, filmning och som kronan på verket seriös parkering — det finns hopp om lundaregionen!
//Ronnie
Medlem
· Blekinge
· 12 227 inlägg
Och jag hade tänkt mig att ta med mig ett väldigt konstigt träslag för artbestämning. Hittat i källaren i köpta huset. Tungt som järn.