Daniel_N Daniel_N skrev:
Det finns möjlighet att anmäla sig via Facebook också, vilket många har gjort. Det finns därför bara 3 platser kvar för att alla ska kunna få plats. Ni som har skrivit i tråden att ni kommer har en plats, ni som är osäkra har det inte.
Vet inte riktigt om min fråga angående sängplats tolkades som ett ja från min sida?

Hursomhelst har jag kollat upp och jag har tyvärr barnen den helgen och har därför ingen möjlighet att komma! :oops:
 
bygga_bo bygga_bo skrev:
Som en hjälp på traven råkar jag minnas att mattiasp myntade "Man kan inte ha för många handöverfräsar" för lite mer än åtta år sedan. Fråga mig inte varför jag minns det, för jag kommer knappt ihåg vem som var statsminister då... men det är klart, det gäller förstås att fokusera på rätt saker ;)

[länk]
Rättelse: Det var faktiskt inte mitt citat. Jag hörde det muntligen från Mr_Handyman, som även var den person som hade 9 st. HÖF:ar
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
Jag kan inte med gott samvete lova att jag kan komma, så måste tyvärr avstå.

Denna våren/sommaren har varit kaos med flytt till nytt hus. Hösten och framåt ser ut att fortsätta i samma stil med massor "måsten".
 
Låter skitfräsigt! Jag är på!
 
  • Gilla
Daniel_N
  • Laddar…
Du är välkommen Siggebo. Du är också den sista som fick plats, nu ryms vi tyvärr inte fler. Men har vi kul så kommer det fler tillfällen!
 
  • Gilla
roli och 1 till
  • Laddar…
Daniel, jag är inte säkert om du tog min intresseanmälan som fast anmälan. Om inte så sätt mig gärna på väntelistan. Jag ska inte stanna hela dagen så om den finns en halv dag ledigt?
 
Du är med Thomas! Tips är att komma kl 11, är du ny så får du ut mest av det då, vi börjar helt från grunden.
 
  • Gilla
M.Kristensen
  • Laddar…
Hej där. Är det fullt redan? :rolleyes:
Jag anmäler mig mer än gärna. Om det nu är så att det inte går att ordna med en plats på stört, kan du sätta mig på väntelista? I så fall , hur vet jag när, inte om, (positivt tänkande :D) när det finns en plats ledig?
Med vänlig hälsning, /Thomas
 
R Rönnis skrev:
Hej där. Är det fullt redan? :rolleyes:
Jag anmäler mig mer än gärna. Om det nu är så att det inte går att ordna med en plats på stört, kan du sätta mig på väntelista? I så fall , hur vet jag när, inte om, (positivt tänkande :D) när det finns en plats ledig?
Med vänlig hälsning, /Thomas
Det är tyvärr fullt, men du står först i kön!
 
@Daniel_N on det blir en ledig plats tar jag gärna den.

Mvh Mattias
 
  • Gilla
Daniel_N
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Går det att erbjuda swishad ölpeng mot filmning..? Lund ligger tyvärr lite obekvämt bort för mig.
Nu är filmning bokad! Byggahus.se kommer att vara på plats och filma på något sätt, lite oklart exakt hur upplägget blir.
 
  • Gilla
Händighemma och 14 till
  • Laddar…
R Rönnis skrev:
Hej där. Är det fullt redan? :rolleyes:
Jag anmäler mig mer än gärna. Om det nu är så att det inte går att ordna med en plats på stört, kan du sätta mig på väntelista? I så fall , hur vet jag när, inte om, (positivt tänkande :D) när det finns en plats ledig?
Med vänlig hälsning, /Thomas
Det blev en plats ledig, den har du, välkommen!
 
  • Gilla
Pege0930
  • Laddar…
Hur kunde jag missa detta?!
(Ser nu att hela konversationen skedde när jag var bortrest och sänkte telefonen i åresjön :rolleyes:)

Hoppas att filmningen blir bra, så kan jag ta del av det sen =)
 
Daniel_N Daniel_N skrev:
Du är med Thomas! Tips är att komma kl 11, är du ny så får du ut mest av det då, vi börjar helt från grunden.
Kul!
Tyvärr måste jag avstå från mat och öl-aktiviteterna. Finns det någon vägbeskrivning?

Thomas
 
  • Gilla
M.Kristensen
  • Laddar…
  • Gilla
Daniel_N
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.