15 880 läst ·
92 svar
16k läst
92 svar
Välkomna till Handöverfräsens dag!
Vet inte riktigt om min fråga angående sängplats tolkades som ett ja från min sida?Daniel_N skrev:
Hursomhelst har jag kollat upp och jag har tyvärr barnen den helgen och har därför ingen möjlighet att komma!
Rättelse: Det var faktiskt inte mitt citat. Jag hörde det muntligen från Mr_Handyman, som även var den person som hade 9 st. HÖF:arbygga_bo skrev:
Som en hjälp på traven råkar jag minnas att mattiasp myntade "Man kan inte ha för många handöverfräsar" för lite mer än åtta år sedan. Fråga mig inte varför jag minns det, för jag kommer knappt ihåg vem som var statsminister då... men det är klart, det gäller förstås att fokusera på rätt saker
[länk]
Medlem
· Blekinge
· 12 232 inlägg
Daniel, jag är inte säkert om du tog min intresseanmälan som fast anmälan. Om inte så sätt mig gärna på väntelistan. Jag ska inte stanna hela dagen så om den finns en halv dag ledigt?
Hej där. Är det fullt redan?
Jag anmäler mig mer än gärna. Om det nu är så att det inte går att ordna med en plats på stört, kan du sätta mig på väntelista? I så fall , hur vet jag när, inte om, (positivt tänkande
) när det finns en plats ledig?
Med vänlig hälsning, /Thomas
Jag anmäler mig mer än gärna. Om det nu är så att det inte går att ordna med en plats på stört, kan du sätta mig på väntelista? I så fall , hur vet jag när, inte om, (positivt tänkande
Med vänlig hälsning, /Thomas
Det är tyvärr fullt, men du står först i kön!R Rönnis skrev:
Det blev en plats ledig, den har du, välkommen!R Rönnis skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 691 inlägg
Hur kunde jag missa detta?!
(Ser nu att hela konversationen skedde när jag var bortrest och sänkte telefonen i åresjön
)
Hoppas att filmningen blir bra, så kan jag ta del av det sen =)
(Ser nu att hela konversationen skedde när jag var bortrest och sänkte telefonen i åresjön
Hoppas att filmningen blir bra, så kan jag ta del av det sen =)
Medlem
· Blekinge
· 12 232 inlägg
https://goo.gl/maps/rxT7yz1ASPD2T Thomas_Blekinge skrev:
