45 238 läst ·
2 000 svar
45k läst
2,0k svar
Valet 2026
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 18 621 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 18 621 inlägg
Om din mamma tror att det är NATO som är som är i Ukraina och du tror på henne så förklarar det rätt mycket. Hon har dock rätt i att den militära som rullade in i Ukraina skulle hållit sig borta.Intet skrev:
Hur går det med svaren på mina frågor, förresten? Du har ju fått svar från mig men duckar sen. Varför det?Intet skrev:
Jaha du , BirgitS. Vaför jag "tycker så mycket". Cogito ergo sum. Det enkla svaret är väl att jag tycker så mycket för att jag tycker så mycket. Eller vill du krångla till det?
När vi diskuterar i detta diskussionsforum för jag fram min åsikt, vilken du feltolkar, som vanligt. Jag är inte det minsta upprörd över att media och populasen inte begriper att fullskalig och delskalig är två helt olika storheter. En delskalig kan naturligtvis vara väldigt nära en fullskalig där allt är på max. Men en fullskalig kan inte vara delskalig. Jag är däremot mycket förvånad över hur lätt det är att slå blå dunster i medborgarna. Vilket naturligtvis borde uppröra vem som helst.
Jösses. Birgit Birgit, det var ett sätt att förminska vår betydelse. Dvs. Varken Ryssland, Ukraina eller NATO/USA bryr sig ett dugg om vad jag och Dilato (?) gissar oss till.
Varför behöver jag ens slösa bort min tid på dessa självklarheter?
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 49 161 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 49 161 inlägg
Du missar ju helt sammanhanget ännu en gång. Du skrev så här:Intet skrev:
Varför lägger du tid på att skriva om du anser att ingen bryr sig om det (förutom din mamma)?Intet skrev:
Enligt Svenska Akademien är inte delskalig ett normalt ord. Det finns inte med i någon av deras 3 böcker.Intet skrev:
Ditt resonemang blir därför obegripligt och meningslöst.
Och varför tycker du att du ska hålla på och förminska andras betydelse?Intet skrev:
Det är väl ingen som tror att någon statsmakt sitter och läser trådarna här.Intet skrev:
Alltså helt meningslöst påstående från din sida.
Ja, det är det där med Jimmies ministrar då? Han är en av de två stora torskarna i valet och kan ev mjukna? Då har vi ifall ETR klarar att umgås med "nynazzar" mtp hennes eget partis historia. Risken för återsmitta? SD-folket tror jag inte har sådana blockeringar, de flesta där ser till resultatet. Det är några återstående reformer som står på spel.F FC_Bygg skrev:
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 49 161 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 49 161 inlägg
Nu blandar du ihop det.Skogochmark skrev:
Jag tycker att Intet har många bra inlägg.
Vad ger dig BirgitS mer rätt att uttala dig och tycka i alla olika trådar? Varför tror du att dina inlägg skulle vara mer intressanta än andras.
Jag får än en gång känslan att du och flertalet andra här på forumet som har 50 000 inlägg. Anser er vara förmer än andra.
Det var inte jag som ansåg att jag hade mer rätt att uttala mig och tycka. Det var Intet i #1 877 som ansåg det här:
"Vad jag och du tycker om det bryr sig bara våra mammor om. Förstår du inte det?"
Det är alltså Intet som tycker att Dilatos inlägg är ointressanta och tycker att han inte har rätt att tycka så mycket. Intet försökte förminska Dilato, som han skrev senare.
Jag har bara protesterat mot Intets påstående på olika sätt.
Jag tycker att andras inlägg är intressanta, ibland betydligt mer intressanta än mina.
Inte direkt förvånad att du har missförstått mig och andra som har skrivit under lång tid.
Vi får hoppas att du har rätt angående hennes chans att bilda en regering.W WFD skrev:Nu har väl inte Socialdemokraterna någon som kan matcha Norlen vare sig kompetens eller intellektualtitet. Vad jag har hört så hade inte V någon som helst agenda gällande det här ställningstagandet.
Magdalena Andersson har stora problem med sig själv och partiet. Hon har tappat förtroende och partiet har tappat. Jag tror inte att dom kommer att klara av att bilda en regering.
Nja, Carl har kontakter inom SD och enligt honom vill SD ha ministerposter. Det verkar (just nu iaf) vara deras röda linje.H hovapettson skrev:Ja, det är det där med Jimmies ministrar då? Han är en av de två stora torskarna i valet och kan ev mjukna? Då har vi ifall ETR klarar att umgås med "nynazzar" mtp hennes eget partis historia. Risken för återsmitta? SD-folket tror jag inte har sådana blockeringar, de flesta där ser till resultatet. Det är några återstående reformer som står på spel.
/Höghus
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 49 161 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län