Priset går upp och jag tänkte binda på kanske ett halvår eller 1 år. Vilket bolag har ni valt och vilken bindningstid?

Bor i Nyköping, Södermanland och har fått tips om bl a Telge Energi, men tar tacksamt emot tips och idéer från experterna här på forumet :)

/Jonte

Skellefte Kraft ligger alltid bra till o är enkla att ha att göra med, egentligen kan du välja vad som helst utom Fortum....de är som Telia på telefonabb. dyra o litar på att folk inte orkar byta...

Jag kan rekommendera Telge!
Vi har haft dem i 3 år nu (fast pris på 1 år i taget) och även fast priserna har gått upp senaste året så tror jag ändå Telge ligger rätt bra till med sina priser. De har varit bra att ha att göra med också.

Storuman Energi och LuleEnergi håller också bra priser.

/ T

marge skrev:
Jag kan rekommendera Telge!
Vi har haft dem i 3 år nu (fast pris på 1 år i taget) och även fast priserna har gått upp senaste året så tror jag ändå Telge ligger rätt bra till med sina priser. De har varit bra att ha att göra med också.
Såg på webben att de ligger i toppen när man jämför. Kan kanske vara nåt... :)

Prova www.kundkraft.se.
De sköter rubbet åt en. Helt gratis.
Passar oss som tycker det är tråkigt att jaga billigaste priset.

Ingenting är gratis.

Det är säkert helt riktigt.
Men åtminstone jag som tycker att min fritid är värd mer än att lägga tid på att jaga elpriser tycker att detta är ett bra alternativ.

Jag valde Vallentuna energi med start 1a oktober.
de låg bäst i pris då i alla fall, 8 öre under sydkraft.
kolla www.elverket.se
//lurnosen

Jag har brytdatum 1 januari och kommer därför byta till Telge som är en av få som erbjuder halvårsavtal.

Har nu haft Ringsjö energi i ett år (26öre, fast + skatt etc)

Vi har Norsk Hydro. Vi band nyligen 3 år på 30 öre.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.