Hej! Mina väggar är av nån typ av spån med puts. Det faller ur grå sand ur hålen som finnns. Jag är nyinflyttad och ska sätta upp min tv på väggen, väger inte mer än 10kg. Hur gör jag detta smidigast? Hört talas om extending plugg är det något jag behöver? Eller borde jag satsa på att träffa en av träbjälkarna som sitter lodrät med 60cm mellanrum längs väggen och vad kan man använda då?
Mycket tacksam för svar!