Har ett garage med lecablockväggar. Garaget är byggt runt 60 talet skulle jag tro. Skall nu vilja få väggarna släta samt isolera lite grann. Jag tänkte regla upp väggarna med trälekt o skruva fast o limma dessa regellekt mot lecablockväggen. Sedan köpa frigolit 3 cm o limma detta med på lecablockväggen mellan lekten. Sedan osb skiva o skruva på dessa lekt o sedan renoveringsgips ovanpå detta. Vad tror ni? Hur går det med fukt? Tacksam för
Klicka här för att svara
