Tredje semestern på raken jag renoverar järnet! Tredje och sista på många år! När det inte är kul längre då ska man ta en paus men i år hinns inte det med tyvärr:confused:
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Klar:D

Målade klart det sista på takfoten igår och lyssnade på slutet på 3e boken nu på morgonen...
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Hrm... är det bara jag som inte fått semester än? :)
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
motives skrev:
Hrm... är det bara jag som inte fått semester än? :)
Glömde du fylla i semesteransökan i år igen? Stackare :p
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
KnockOnWood skrev:
Glömde du fylla i semesteransökan i år igen? Stackare :p
Hehe. Ja, så går det när man är dum nog att ha project-deadlines in i september :)
 
V.35-37 här!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.