Jag har precis köpt en gammal lägenhet i Köpenhamn med plastgolv i köket och funderar på att ta bort det. Har tyvärr inte fått tillträde än, så jag har inte kunnat kika under.
Jag överväger också att riva väggen som syns på bild två till vänster – grannarna har nämnt att det tydligen ska vara möjligt. Är det någon som har erfarenhet av att flytta ett element? Hur går man bäst tillväga?
Tack på förhand!
Hanna