richardtenggren
F fsn skrev:
jo, antagligen. Jag har inte använt nån Compac men precis samma tänk som AC med lågt chassi hela vägen in och inte bara låg lyftplattform.
Jag har en sådan hemma och vet att far gillar Compac :)
 
Redigerat:
F
richardtenggren richardtenggren skrev:
Jag har en sådan hemma och vet att far gillar Compac :)
vem säljer dessa i Sverige? Såg att dom vad Danska precis som AC, kanske ingen slump.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.