TV-skärm med logotypen "Stranger Things 5" i röd neonstil mot svart bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Älska
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Keiller Keiller skrev:
Just nu väntar jag på att På Spåret ska börja men tänkte tipsa om en rätt så bra serie på SVT Play, som jag och frugan såg alla sex avsnitt i lördags: "Parterapi i Gagnef".

Titeln kanske inte lockar men den var oväntat sevärd, rolig och välspelad av bra skådespelare. Bland de bättre svenska serierna som går att se just nu.
Började se den, men som vanligt ska mannen vara en velig halv idiot. Och kvinnan den starka drivna. Jag stängde av woke skräpet.

• Gilla
  • Haha
Huddingebo och 1 till
  • Laddar…
A akby skrev:
Började se den, men som vanligt ska mannen vara en velig halv idiot. Och kvinnan den starka drivna. Jag stängde av woke skräpet.
Jaha

A akby skrev:
Då bara måste jag se den. Jag utgår ifrån att hon var lesbisk, annars blir det inte woke 😃.

• Gilla
akby
  • Laddar…
Intet Intet skrev:
Då bara måste jag se den. Jag utgår ifrån att hon var lesbisk, annars blir det inte woke 😃.
😁😃🤪😬🤩🙌👌😇🥰😍😝😜🤪

HON ÄR LESBISK. JAG VISSTE DET!!!

• Haha
  • Gilla
akby och 2 till
  • Laddar…
J
Intet Intet skrev:
😁😃🤪😬🤩🙌👌😇🥰😍😝😜🤪

Nu får du sluta titta på porr och laga mat!

Mvh Chefen..

• Haha
Workingclasshero och 2 till
  • Laddar…
Snart betat av 2 säsongen av Mindhunter. Riktigt bra tycker vi👍

Rome, säsong 2.

Intet Intet skrev:
😁😃🤪😬🤩🙌👌😇🥰😍😝😜🤪

Nu är jag på avsnitt 2. Tjejen i järnaffären är inte lesbisk och blir ihop med hjälten?
Stämmer det?

Intet Intet skrev:
Nu är jag på avsnitt 2. Tjejen i järnaffären är inte lesbisk och blir ihop med hjälten?
Stämmer det?
Se klart serien istället för att ställa frågor som riskerar att spoila för nån som inte börjat titta 😃

Keiller Keiller skrev:
Se klart serien istället för att ställa frågor som riskerar att spoila för nån som inte börjat titta 😃
Svenska wokefilmer är helt förutsägbara och kan per definition inte spolieras.
Nu har det heterosexuella affärsbiträdet kommit fram till sin blivande karl och ...

• Haha
Daniel Barnaniel
  • Laddar…
Intet Intet skrev:
Svenska wokefilmer är helt förutsägbara och kan per definition inte spolieras.
Nu har det heterosexuella affärsbiträdet kommit fram till sin blivande karl och ...
För att inte nämna wallander och alla andra svenska polisserier. Där brottslingarnas etniska bakgrund i 99% av fallen avviker EXTREMT mot hur det ser ut i svenska fängelser...

• Haha
jawen och 2 till
  • Laddar…
Huddingebo Huddingebo skrev:
För att inte nämna wallander och alla andra svenska polisserier. Där brottslingarnas etniska bakgrund i 99% av fallen avviker EXTREMT mot hur det ser ut i svenska fängelser...
Woke, var ordet.

• Gilla
  • Haha
Daniel Barnaniel och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.