111 333 läst ·
1 573 svar
111k läst
1,6k svar
Vad ser ni på?
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 26 839 inlägg
Ingen kan väl ha missat Hannibal? Såg den nu kanske femte gången. Finns gratis på SVT play just nu.
https://www.svtplay.se/video/KNwvrEX/nar-lammen-tystnar
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
https://www.svtplay.se/video/KNwvrEX/nar-lammen-tystnar
Jag läser hellre böcker själv. Men Jussi Adler-Olsens böcker om Avdelning Q har redan lagts till listan över "kommande läsning". Fast de utspelar sig i Köpenhamn och inte i Edinburgh som i tv-serien, om jag förstått det rätt.D Danne824 skrev:
En annan bra bok serie är Oxen av Jens Henrik Jensen.Keiller skrev:
Finns också som filmer.
Om en gillar djur (vem gör inte det?), vackra miljöer (vem gör inte det? och en lagom fin, trevlig (och sann) berättelse, så tipsar jag om denna, Arthur the King.
https://viaplay.se/store/arthur-the-king-2024
Lite i samma, nåja, anda är denna "Hachiko - en vän för livet" men den såg jag för nåt år sen och minns inte var. (Kanske jag redan tipsat om den, sorry för eventuellt glömsk).
https://viaplay.se/store/arthur-the-king-2024
Lite i samma, nåja, anda är denna "Hachiko - en vän för livet" men den såg jag för nåt år sen och minns inte var. (Kanske jag redan tipsat om den, sorry för eventuellt glömsk).
