Keiller Keiller skrev:
Tänkte testa så fort jag har stadig uppkoppling. Är i Italien just nu och det svajar lite med internet
Ja, gör det 👍 Har läst mig till att det kan funka på dator iaf, ska fråga sonen ikväll om han vet.
 
FredrikR FredrikR skrev:
Kattfabrikerna
Vill man se den?
 
Alfredo Alfredo skrev:
Vill man se den?
Jovars, även om man blir påverkad av hur hjärtlös och elak man kan bli. 😢💔
 
  • Gilla
Alfredo
  • Laddar…
  • Gilla
Dortmunder DAB och 6 till
  • Laddar…
Bo.Siltberg Bo.Siltberg skrev:
Ingen kan väl ha missat Hannibal? Såg den nu kanske femte gången. Finns gratis på SVT play just nu.

[bild]
[länk]
tack!
 
K
"Det laglösa folket" på National Geographic HD. Just nu må-lö mellan kl 00-02
 
Har nyss avslutat tre kvällars tittande på Department Q (Netflix) Nio spännande avsnitt. Rekommenderas.
 
  • Gilla
Danne824
  • Laddar…
D
Keiller Keiller skrev:
Har nyss avslutat tre kvällars tittande på Department Q (Netflix) Nio spännande avsnitt. Rekommenderas.
Kan rekommendera ljudböckerna också, uppläsare Stefan Sauk.
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
D Danne824 skrev:
Kan rekommendera ljudböckerna också, uppläsare Stefan Sauk.
Jag läser hellre böcker själv. Men Jussi Adler-Olsens böcker om Avdelning Q har redan lagts till listan över "kommande läsning". Fast de utspelar sig i Köpenhamn och inte i Edinburgh som i tv-serien, om jag förstått det rätt.
 
  • Gilla
[SKPG]Zamora och 1 till
  • Laddar…
D
Keiller Keiller skrev:
Jag läser hellre böcker själv. Men Jussi Adler-Olsens böcker om Avdelning Q har redan lagts till listan över "kommande läsning". Fast de utspelar sig i Köpenhamn och inte i Edinburgh som i tv-serien, om jag förstått det rätt.
En annan bra bok serie är Oxen av Jens Henrik Jensen.
Finns också som filmer.
 
  • Gilla
[SKPG]Zamora
  • Laddar…
Maria T
Som hängiven släktforskare är jag glad att jag blev tipsad om denna serie, 8 avsnitt (jag såg dem på två kvällar)
svtplay.se/halva-jag
 
D Danne824 skrev:
En annan bra bok serie är Oxen av Jens Henrik Jensen.
Finns också som filmer.
Tack hade missat att del 4 hade kommit ut.
Har du lyssnat på Nina Portland serien av samma författare? Nåt att lyssna på isåfall?
 
Maria T
  • Gilla
Abies koreana och 1 till
  • Laddar…
Just sett färdigt Mission Impossible Final Reckoning Blue Ray, häftiga effekter och otroligt ljud.
Som vanligt löjligt overkliga scener, gillar det ändå.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
 
  • Gilla
[SKPG]Zamora
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.