nino nino skrev:
Inte idag men i onsdags, Black Mirror se7
Jag har just börjat på säsong 1🤓
 
D Dilato skrev:
Jag har just börjat på säsong 1🤓
Är lite skum men roliga avsnitt
 
Forsränning i Uppsala. Direktsändning.
SVT play Lokala Nyheter.( Uppsala)
 
N
Bad influence: The dark side of kidfluencing.
På Netflix. Att det alltid finns folk som ska missbruka allt
 
CL semi, Barca - Inter. Nästan lika bra som Allsvenskan.....🥸
 
Ett dygn kvar - förmodligen ytterligare ett älgfritt sådant. Men 70 tidigare plaskande älgar har vi i alla fall fått njuta av.
 
Hamnade av en slump på detta Youtube klipp och minns barndomens matinéer där Helan och Halvan gav många skratt. Håller än idag , min yngste son hade inte hört talas om H&H öht, men han tyckte denna film var rolig. Tänk att filmen är 93 år !
https://www.youtube.com/watch?v=gkZpQkPsIIg
 
  • Gilla
cpalm
  • Laddar…
Sverige-Kanada.
Heja Tre Kronor! 🇸🇪
 
  • Gilla
[SKPG]Zamora
  • Laddar…
Sverige-Tjeckien.
Det har börjat lite bättre än det gjorde förra matchen.
Heja Tre Kronor! 🇸🇪
 
  • Gilla
[SKPG]Zamora
  • Laddar…
Rick Beato analyserar Max Martins produktion av Ariana Grandes Into you. Helt sjukt hur många små detaljer som döljer sig i Max Martins värld!
På god väg attt bli den störste låtskrivaren/producenten någonsin.

 
Champions League, finalen
 
Ute och cyklar.

Underhållande och passande så här i Vättern-tider.
 
Mycke YT, coolt med Rick Beatos analys av kända
äldre låtar/hits ! Här 80 talets Van Halen och Toto (Rusikgt bra Toto var på den tiden.) Inget fusk med datorer där


 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Krilleman
F fusion skrev:
Rusikgt bra Toto var på den tiden.
När slutade dom vara bra?

Aldrig enligt mig.
 
  • Gilla
fusion
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.