Ski-classics i en kylig gillestuga. Varmt kaffe med glass och transportskadat Brago kex.

TV visar ski classics i gillestuga, med stor ljudanläggning; bord har kaffekopp och skål med glass och Brago-kex i förgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Redigerat:
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Snöänglar.
 
US Masters
 
  • Gilla
Kane och 1 till
  • Laddar…
The bondsman.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
TeroM TeroM skrev:
US Masters
Dito. Det blir en lång kväll....
 
  • Gilla
TeroM och 1 till
  • Laddar…
RoTe
Sett två säsonger av Cold Case nu, hittade av en slump på Amazon Prime. Vissa avsnitt är verkligen sjukt gripande och välgjorda, trots att det är lite av en mängdserie.
 
  • Gilla
Dilato
  • Laddar…
TeroM TeroM skrev:
US Masters
Viaplay Golf? Eller finns det på någon vanlig kanal?
 
Alfredo Alfredo skrev:
Viaplay Golf? Eller finns det på någon vanlig kanal?
Viaplay golf. Masters visar en del på masters.com själva.
 
  • Gilla
Alfredo
  • Laddar…
G20.
Bra action.
 
Såg precis sista avsnittet av Adolescence (Netflix)
Fantastiska skådespelarprestationer, grymt foto
Men, en genuint vidrig serie som fick mig att både må dåligt och bli tårögd. Hemsk!
Men riktigt, riktigt bra, hur konstigt det än låter.....
Affisch för Netflix-serien "Adolescence" med en närbild på ett barns ansikte. Text: "A child accused. Everyone left to answer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Anonymiserad 405730 och 1 till
  • Laddar…
Hälsar på kompisar ute på Södra Finnö.
Övriga i huset sover, själv njuter jag av brasa, kaffe och Älgvandringen 👍
Vardagsrum med en tänd brasa i en kamin och en TV som visar naturprogram. Kaminved är staplad bredvid kaminen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
Maria T och 4 till
  • Laddar…
Inte idag men i onsdags, Black Mirror se7
 
  • Gilla
Dilato
  • Laddar…
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Övriga i huset sover, själv njuter jag av brasa, kaffe och Älgvandringen 👍
[bild]
TV'n står på 0700-2400. Fönster mot naturen. Ytterligare en vårvecka med ro i sinn 💕
 
  • Gilla
[SKPG]Zamora och 1 till
  • Laddar…
Såg "As Above so below" igår. Rätt bra skräck.
 
yonna yonna skrev:
TV'n står på 0700-2400. Fönster mot naturen. Ytterligare en vårvecka med ro i sinn 💕
... och ikväll 2 björnar som inte gillar varandra ... frustande, irriterande ljud
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.