Igår visserligen men tittade på när HV71 skickade ner Modo till allsvenskan 💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻
kan tillägga att Modo är en klubb jag gillar som jag gärna hade sett kvar i shl . Finns andra lag jag hellre sett åkt ur. Men när det gäller är det alltid hv71 som gäller