F fusion skrev:
Sur eftersmak med diskningen av Ebba 😢
Inte sett händelsen men däremot intervjun där Ebba var tydlig med att hon hade noll och ingen förståelse för det gula kortet.. 😕 👎
 
Poromaa 🇸🇪🥈
20km klassiskt.
 
  • Gilla
  • Älska
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Att Max Novak blev diskad i Ski Classics förstår jag dock , men inte varför de ska ha så trånga upplopp där chansen till avancemang i princip är noll.

Starkt lopp av Stina Nilsson 👍
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
Glor på rögle - Malmö för att se vilka vi får möta i kvarten
💪
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Maria T
W whak skrev:
Glor på rögle - Malmö för att se vilka vi får möta i kvarten
💪
Skåne mot Skåne... (skjut mig, eller jag skjuter mig själv 🔫)
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Krilleman
Maria T Maria T skrev:
Skåne mot Skåne... (skjut mig, eller jag skjuter mig själv 🔫)
Resten av Swea rike säger:
Danmark mot Danmark?! 🤔🤔

Röd flagga med vitt kors, Danmarks flagga, vajande mot grå himmel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Wow
FredrikR
  • Laddar…
Tyska huset. Sevärd.
 
Maria T Maria T skrev:
Skåne mot Skåne... (skjut mig, eller jag skjuter mig själv 🔫)
Det är bra att dom är med i våran liga så att vi får skicka ut dom i kvartsfinalen.
 
  • Älska
Maria T
  • Laddar…
Jag och yngste sonen har börjat med Maria Wern rally på TV4 Play, lär ta några veckor....
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Falun-Borlänge SK går som tåget i Holmenkollen.
Heja Moa Ilar! 🇸🇪

Leder nu vid 7,6km, 23s före Ebba.

In i mål före Johaug! 🙌

Grymt åkt och spännande.
 
  • Gilla
nino och 2 till
  • Laddar…
Skönt att sätta dit norskorna (och övriga) !! Stolpe ut för Ebba 😢
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
Damernas 5mil från Lahtis.

Ebba går för 🥉🇸🇪
Ser lovande ut.

Jorå 3e plats för Ebba. 👏
 
  • Gilla
fusion och 1 till
  • Laddar…
K
Igår visserligen men tittade på när HV71 skickade ner Modo till allsvenskan 💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻
 
  • Ledsen
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
K
Kan tillägga
K Krux skrev:
Igår visserligen men tittade på när HV71 skickade ner Modo till allsvenskan 💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻
kan tillägga att Modo är en klubb jag gillar som jag gärna hade sett kvar i shl . Finns andra lag jag hellre sett åkt ur. Men när det gäller är det alltid hv71 som gäller
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
Av ideologiska skäl hatar jag Modo, men det blir tråkigare derbyn nu när dom inte spelar i samma division som riktiga lag.
 
  • Arg
Alfredo
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.