P
Super Ebba 2:a guldetđŸ’ȘđŸŸđŸŸđŸŸ
 
  • Älska
  • Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Sjukt spÀnnande!

Stark insats av Ebba Andersson đŸ„‡đŸ‡žđŸ‡Ș👾
 
  • Gilla
  • Älska
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Frida Karlsson đŸ„‰đŸ‡žđŸ‡Ș

Vilken svenskdag. 👾
 
  • Älska
  • Gilla
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Vilka tjejer!
 
  • Älska
  • Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Gick hem i tid frĂ„n jobbet.. 😇

10km individuell start damer frÄn Trondheim.
Avis pĂ„ det 😱 jobba sjĂ€lv inne pĂ„ Microsoft i Stackbo, nada mobiltĂ€ckning đŸ€Ź Har streamat dramat pĂ„ 6an nu, sĂ„ jĂ€vla skönt att vi tog guld Ă„ brons.
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
Yes, idag fick man se tiejerna ta guldet i sprintđŸ„‡đŸ†
 
  • Älska
Anonymiserad 405730 och 3 till
  • Laddar…
Glömde helt av tiden samt satt pÄ möte.

Grym dam och herrinsats.
🇾đŸ‡ȘđŸ„‡đŸ‘ž
🇾đŸ‡ȘđŸ„‰đŸ«…
 
  • Gilla
  • Älska
fusion och 2 till
  • Laddar…
Satt hos kund och sÄg sista strÀckan pÄ stafetten.
Grymt kul med svensk medalj! 🇾đŸ‡ȘđŸ„‰
 
  • Gilla
  • Älska
Maria T och 2 till
  • Laddar…
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Satt hos kund och sÄg sista strÀckan pÄ stafetten.
Grymt kul med svensk medalj! 🇾đŸ‡ȘđŸ„‰
Ännu ett missat lopp frĂ„n min sida, imorgon ska det inte missas!
🇾đŸ‡ȘđŸ„‡đŸ„ˆđŸ„‰
 
  • Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Ännu en dag i Microsofts stĂ„lbunkrar i Tuna, de slĂ€pper inte in mycket av mobilnĂ€tet sĂ„ det blev ovisst tills man kom ut efter jobbet.

Kul för grabbarna att det blev brons. Stackars Calle Halvarsson, bara elĂ€nde hela tiden. 😱
 
  • Gilla
[SKPG]Zamora och 1 till
  • Laddar…
F fusion skrev:
Ännu en dag i Microsofts stĂ„lbunkrar i Tuna, de slĂ€pper inte in mycket av mobilnĂ€tet sĂ„ det blev ovisst tills man kom ut efter jobbet.
Det blev alltsÄ lokala arbetstillfÀllen ocksÄ. Inte bara irlÀndska...
 
useless useless skrev:
Det blev alltsÄ lokala arbetstillfÀllen ocksÄ. Inte bara irlÀndska...
Inte mÄnga svensktalande dÀr, mest östeeuropeer, men Àven irlÀndare.

Otroligt strikt dĂ€r, utan ID06 har ingen jobb. Ett föredöme för hur det borde se ut pĂ„ "vanliga" byggarbetsplatser. Är nog Microsoft som stĂ€llt hĂ„rda krav och man har inte rĂ„d att fuska bort en sĂ„dan viktig kund.

EDIT: Idag var man hemma och fick se Ärets idrotsshÀndels pÄ 6an , trots att bara 2 mÄnader gÄtt ! Jonna Àr ett monster !
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
FortsÀtter Gene Hackman nostalgin, ikvÀll blev det Behind enemy line, inte en av hans bÀttre, yngste sonen tyckte dock den var ok.

Imorgon kvÀll blir det nog Enemy of the state
 
Maria T
đŸ„ˆđŸ†đŸ‡žđŸ‡Ș
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
Poromaa!!!!!!!🇾đŸ‡ȘđŸ„ˆ
 
  • Gilla
  • Älska
fusion och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för Àmnen du bevakar och hÀndelser som berör dig.