111 358 lĂ€st ·
1 573 svar
111k lÀst
1,6k svar
Vad ser ni pÄ?
Renoveringsnovis
· Ăstergötland
· 5 291 inlĂ€gg
Vilka tjejer!
Renoveringsnovis
· Ăstergötland
· 5 291 inlĂ€gg
Satt hos kund och sÄg sista strÀckan pÄ stafetten.
Grymt kul med svensk medalj! đžđȘđ„
Grymt kul med svensk medalj! đžđȘđ„
Ănnu en dag i Microsofts stĂ„lbunkrar i Tuna, de slĂ€pper inte in mycket av mobilnĂ€tet sĂ„ det blev ovisst tills man kom ut efter jobbet.
Kul för grabbarna att det blev brons. Stackars Calle Halvarsson, bara elĂ€nde hela tiden. đą
Kul för grabbarna att det blev brons. Stackars Calle Halvarsson, bara elĂ€nde hela tiden. đą
Inte mÄnga svensktalande dÀr, mest östeeuropeer, men Àven irlÀndare.useless skrev:
Otroligt strikt dĂ€r, utan ID06 har ingen jobb. Ett föredöme för hur det borde se ut pĂ„ "vanliga" byggarbetsplatser. Ăr nog Microsoft som stĂ€llt hĂ„rda krav och man har inte rĂ„d att fuska bort en sĂ„dan viktig kund.
EDIT: Idag var man hemma och fick se Ärets idrotsshÀndels pÄ 6an , trots att bara 2 mÄnader gÄtt ! Jonna Àr ett monster !
Renoveringsnovis
· Ăstergötland
· 5 291 inlĂ€gg
Poromaa!!!!!!!đžđȘđ„