lars_stefan_axelsson lars_stefan_axelsson skrev:
Tja, jag skulle kunna tänka mig fall av typen "Gamla mamma bor kvar efter att pappa gått bort, och en säkring har löst två gånger."
ceson ceson skrev:
Jag tycker att det underlättar med dessa automatsäkringar när man som mig har dålig syn.
Ja när säkringen faktiskt går är det ju onekligen betydligt enklare att både se vilken som gått och åtgärda problemet med automatsäkringar än med porslinssäkringar, så visst kan de vara vettiga ibland. Alla har vi väl svurit ibland på "pluppar" som "hänger" kvar trots att säkringen gått.
 
  • Gilla
blomknopp
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.