Häng en tavla över så slipper du se, det brukar jag säga om skador på väggar.
I detta fall kan du väl ställa något där i hörnet?
Jag tycker faktiskt inte det ser jätteilla ut, även om den varierar lite i bredd.
Frågan jag istället ställer mig är om det inte vore bättre med mjukfog i ett hörn?
I detta fall kan du väl ställa något där i hörnet?
Jag tycker faktiskt inte det ser jätteilla ut, även om den varierar lite i bredd.
Frågan jag istället ställer mig är om det inte vore bättre med mjukfog i ett hörn?
Beror på vad som är under. Är det stumt finns ingen anledning att mjukfogaK Kasken skrev:
Renoveringsnovis
· 71 inlägg
Om duschslangen/blandaren inte är vid det hörnet skulle du kunna ha en hylla där, tex som den första bifogade bilden. Jag har tagit bort badkaret i mitt badrum och har nu en kombimaskin i det bortre hörnet, dvs där duschslangen inte är, med duschdraperi mellan så maskinen inte blir blöt när jag duschar. Så något sånt kan ju behövas, eller duschvägg.
Annars om duschen är vid det hörnet kan du ha som den andra bifogade bilden. Också en hylla, men inte i trä då, som du kan ha schampo etc på 🙂
(PS. Tyckte inte heller fogen såg så ful ut dock!)
Annars om duschen är vid det hörnet kan du ha som den andra bifogade bilden. Också en hylla, men inte i trä då, som du kan ha schampo etc på 🙂
(PS. Tyckte inte heller fogen såg så ful ut dock!)
surris skrev:
Farstatjej90 skrev:
Klicka här för att svara