Hej!
Vet inte om detta är rätt del av forumet för den här frågan men jag provar i alla fall. Säg till om jag ska lägga till något mer i beskrivningen.
Har en bänk som jag tillverkat som jag skulle vilja kolla upp vad ett rimligt pris kan vara att ta för den. Den är tillverkad av spånskivor, valnötsfaner och björklister.. Den har några små märken som inte syns och missfärgning av lacken på ovansidan som syns i vissa ljus. Djup: 60cm Höjd: 52cm Bredd: 111cm.
Vet inte om detta är rätt del av forumet för den här frågan men jag provar i alla fall. Säg till om jag ska lägga till något mer i beskrivningen.
Har en bänk som jag tillverkat som jag skulle vilja kolla upp vad ett rimligt pris kan vara att ta för den. Den är tillverkad av spånskivor, valnötsfaner och björklister.. Den har några små märken som inte syns och missfärgning av lacken på ovansidan som syns i vissa ljus. Djup: 60cm Höjd: 52cm Bredd: 111cm.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tänkte bara slänga upp den här för att se om den är värd att lägga ut på blocket så tack för svaret.pär h skrev:
.
Redigerat av moderator:
Du har en speciell kombination av träslag och även handtag som troligtvis ger färre intressenter. Däremot så kan det istället bli så att den som verkligen gillar det kan betala lite extra då det är unikt.
Så testa på Blocket.
Så testa på Blocket.
Blandningen av de olika träslagen samt att bänken är "modernt" rak och kantig men har beslag som får en att tänka på mormors möbler gör att jag tror den blir svårsåld.
Möbler är inte lätt att bli av med, försökte nyss skänka bort fräscha IKEA möbler, men slutade med att jag kastade skiten. Massa svar, men svammel om hämtar sen, måste ordna bil m.m. gjorde att jag gav upp.
Möbler är inte lätt att bli av med, försökte nyss skänka bort fräscha IKEA möbler, men slutade med att jag kastade skiten. Massa svar, men svammel om hämtar sen, måste ordna bil m.m. gjorde att jag gav upp.
Medlem
· Västra götalands
· 142 inlägg
Kolla vad priserna på liknade möbler ligger på......beg möbler har i dom flesta fall VÄLDIGT dåligt andrahandsvärde.....
Klicka här för att svara