Hej,
Har försökt fråga runt till olika butiker om mitt vardagsrum golv. Men ingen verkar veta vad golvet heter. Om hopp att kanske någon här kan med ljus och lykta hänvisa mig till rätt golv.
Det är så att vissa rutor har tagit vattenskada och funderar bara byta ut de skadade rutorna. Eller vad skulle ni rekommendera?
Har försökt fråga runt till olika butiker om mitt vardagsrum golv. Men ingen verkar veta vad golvet heter. Om hopp att kanske någon här kan med ljus och lykta hänvisa mig till rätt golv.
Det är så att vissa rutor har tagit vattenskada och funderar bara byta ut de skadade rutorna. Eller vad skulle ni rekommendera?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Redigerat:
Det där är holländskt mönster. Det finns flera fabrikat som tillverkar det. Svårt att se skalan på din bild eller träslag.
Det ser ut att vara tunna ekstavar som limmats, i som redan nämnts holländskt mönster. Tergo har nog gett dig det bästa tipset på företag som kan hjälpa dig med ersättningsstavar; annars kan nog ett lokalt företag som lägger massiva golv vara behjälplig också.
Klicka här för att svara