J
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Jag rev med silesvantar. Otroligt att föregående plattsättare ens fått kaklet att fästa på den här jävla skiten. Kommer få riva ner allt till reglarna och börja om.
Oftast är det enklast att gipsa om då kan man även flytta el och VVS snyggt med ifall det behovet finns..

Düsseldorff
J Jansson69 skrev:
Oftast är det enklast att gipsa om då kan man även flytta el och VVS snyggt med ifall det behovet finns..
Jo jag vet. Här är det gips direkt på två tums plank mestadels. Några meter med isolering bakom. Så ska man dra om el och vvs så är det ett jävla jobb. Men det kommer ju göras såklart.

• Gilla
Jansson69
  • Laddar…
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Några meter med isolering bakom.
Tjock isolering 🙂. Men riv gammal gips.

• Haha
  • Gilla
sinuslinus och 3 till
  • Laddar…
Har slängt ihop ett litet tak över gäststugans värmepump av sådant som låg liggande och därefter gick jag lös med värmepistolen på förrådets takpapp för att få limmet att fästa. Och sedan upp med vindskiveplåt. Litet tak av brädor och takpapp över en värmepump vid en röd byggnad, intill ett förråd täckt med blå presenning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Byggnad under renovering i mörker, med stege och byggmaterial intill. En stor vit tank syns under byggnaden och en ensam gren syns till vänster.
Skapa konto

• Gilla
kashieda och 4 till
  • Laddar…
Av div olika anledningar fick jag renovera vardagsrummet...
Hade tänkt anse mig färdig efter fönsterbyte, badrum, rivande av panna renovering av hall å trapp etc i år... Men men...

Annonsen innan inflytt...
Renoverat vardagsrum med öppen spis, trägolv och glasdörrar, växter vid fönstret och gardiner.
Skapa konto
Nyrenoverat vardagsrum med stora fönster, mörk soffa, matta, träbord, bokhylla och gröna växter, sett i dagsljus.
Skapa konto

Efter renoveringen, slutförd idag bara några fogar kvar...
Renoverat vardagsrum med trägolv, svart soffa, träbord, gröna väggar, inbyggda högtalare, och en eldstad omgiven av vedkorgar.
Skapa konto
Renoverat vardagsrum med nya väggpaneler och infällda högtalare, träbord och soffa, dolda kablar, och installerad belysning i taket.
Skapa konto
TV monterad på ribbvägg i nyrenoverat vardagsrum med infällda högtalare. Hyllor med leksaker och en lampa på ett skåp syns också.
Skapa konto
Renoverat vardagsrum med infälld TV och hyllor, nya träväggar och golv, samt modern belysning. Lekfull inredning med leksaker i hörnet.
Skapa konto

Byggt ut väggen och fällt in högtalare och dragit rätt för att kunna dra hdmi kablar osv till tv dolt i väggen.. vill inte se några kablar runt tv;n nu när jag hade möjlighet att gör allt ordentligt...

Nytt tak + plastat.
Nytt golv, nya väggar, el, etc etc...fönster å altan dörr bytt tidigare i år.

• Gilla
  • Arg
FreQa och 6 till
  • Laddar…
Snyggt. Jag har bara kommit till grundmålningen jag.
Rum med grundmålade vita väggar, ett fönster utan gardiner och en burk målarfärg på golvet.
Skapa konto

• Gilla
Trafikverket1 och 3 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.