4 826 348 läst ·
33 455 svar
4826k läst
33,5k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Vi var i samma sits för ett antal år sedan men kom betydligt billigare undan. Tror kommunen skulle ha runt 200 tkr och ingrävningen gjorde vi själva för runt 50 tkr, inkl. en del sprängning om jag inte minns helt fel.
Året efter gick VA-taxan upp närmare 50% så vi hade bara tur. Det är som sagt på sitt sätt sura pengar för det är inget man ser.
Året efter gick VA-taxan upp närmare 50% så vi hade bara tur. Det är som sagt på sitt sätt sura pengar för det är inget man ser.
B-Huset fick serva med en He...arvia 'The Wall SW60'.Oskick skrev:
Den lär bringa värme till skillnad från Helo'n. Där får man bara upp värmen när skiten ska hystas ut! 😅
Jag byter ”favoritsyssla” från spackling och slipning av väggar och tak till denna underbara uppgift: skrapa gammalt mattlim från betong!
Det går ganska lätt om man häller ut vatten på mattfibrerna, limmet verkar lösas upp och släpper från betongen efter 5-10 minuter.
Men jag vet vem som kommer att få ett barkjärn från Jula i förskottsjulklapp… 🤭
Det går ganska lätt om man häller ut vatten på mattfibrerna, limmet verkar lösas upp och släpper från betongen efter 5-10 minuter.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Vilket slit!pjgb skrev:
Jag byter ”favoritsyssla” från spackling och slipning av väggar och tak till denna underbara uppgift: skrapa gammalt mattlim från betong!
[bild]
Ja det är en sjuhelsikes rivande i lådorna. Men men...nikasp skrev:
Skohorn, ja det ska jag nog damma av