4 826 389 läst ·
33 455 svar
4826k läst
33,5k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Har 3xS4R ,vilket verkar vara ungefär samma modell, för surf och tv. De har fungerat bra. Framför dessa, mot internet, har jag 2xM5 som IOT/DMZ.Oskick skrev:
Bra räckvidd och stabilt än så länge, har inte behövt starta om nåt ännu.
/Höghus
De där M5’orna var ju lite häftiga måste jag säga.Höghus skrev:
Såg ut som små brandvarnare 😀
Husägare
· Österslöv
· 365 inlägg
En off topic fråga. Håller på att fixa i källaren och ett rum ska bli precis som ditt. Ditt rum ser fräscht ut. Har problem med spindlar i mitt, inget du haft och fått bukt på?M MagnusSt skrev:
Spindlar är nyttoinsekter och finns där det finns lite fukt och andra insekter typ olika flygfän eller silverfiskar att äta. Det är det andra du ska försöka få bukt med först så trivs inte spindlarna.F Fixarjon skrev:
Husägare
· Österslöv
· 365 inlägg
Kapat till ny tröskel och skruvat i vid källardörren. Vi fick besök av möss häromnatten, det visade sig att de gnagt upp ett hål i den gamla. Nu återstår att täcka ingångshålet utifrån också.
I övrigt så ska nog husnumret upp idag på fasaden, solpanel till kameran ska installeras och ev. blir det något mindre bygge också. Är sugen på att konstruera ett stativ till min mikrofon med inbyggd isolering omkring. Sambon vill att vi fixar med förvaringshyllor. Ja det finns att välja på.
I övrigt så ska nog husnumret upp idag på fasaden, solpanel till kameran ska installeras och ev. blir det något mindre bygge också. Är sugen på att konstruera ett stativ till min mikrofon med inbyggd isolering omkring. Sambon vill att vi fixar med förvaringshyllor. Ja det finns att välja på.
Husägare
· Österslöv
· 365 inlägg
Husägare
· Österslöv
· 365 inlägg