4 933 485 läst ·
33 989 svar
4933k läst
34,0k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Innan jag får tid att bygga klart en kombinerad kyl,frys, vinskåps, bokhylla med akvarium så ville frun ha någon sorts form av tillfällig förvaring att ha div glas och vaser i. Sagt och gjort. Topskivan jag hade över fick bestämma längden och resten är gjort av div spillbitar. Är el är indraget och det står en brödrost i en utav lådorna. Lampans placering är inte bestämd men det blir genomföring utan sladden utav den med.
U
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
· 2 805 inlägg
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
- 2 805 inlägg
Vad var det som hade stoppat upp, hade du glömt något i kanalen?A atomlab skrev:kunde helt enkelt inte släppa varför det vart som det vart så öppnade upp ventilen och såg att det kom en liten strimla med vatten från kanalen.
Upp på vinden och öppnade kanalkylaren. Helt fullt. Dräneringshålet har satts igen och fyllts upp. Vattnet som kom var alltså det som rann över kanten och ventilen var åt det hållet som vattnet rann. Hyfsad tätt kanal är det iaf.
Har en inspektionslucka så satt våt dammsugaren och sög loss det som fastnat och var tur jag tog stora 36liters dammsugaren. Vart nästan halvfull så drygt 16-18liter vatten låg och skvalpade där i 😂.
Har kört 5år med frikyla och det har inte blir stopp ännu.
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 6 024 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 6 024 inlägg
Bra mellanjuck.A atomlab skrev:Innan jag får tid att bygga klart en kombinerad kyl,frys, vinskåps, bokhylla med akvarium så ville frun ha någon sorts form av tillfällig förvaring att ha div glas och vaser i. Sagt och gjort. Topskivan jag hade över fick bestämma längden och resten är gjort av div spillbitar. Är el är indraget och det står en brödrost i en utav lådorna. Lampans placering är inte bestämd men det blir genomföring utan sladden utav den med.