4 826 863 läst ·
33 456 svar
4827k läst
33,5k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 995 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 995 inlägg
Min variant av den där kom idag, i verkstaden har jag en arbetsplats där jag gjort en mycket tillfällig (a k a permanent) upphöjning för skärmen, idag bytte jag skrivbordet till ett högre och stödet mot fönsterkarmen blev för lågt, mindes måttet som ett jag siktade mot när jag trimmade in en hyvel, gott så. Men när jag letat rätt på den brädstumpen blev jag rätt förvånad att längden var perfekt mot mina skruvade melaminskivor…mexitegel skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
/U
Vart kommer TVn i pannrummet att hamna? Ser ut som att det står TV ovanför det vänstra uttaget.13th Marine skrev:
Kopplat klart nätverket till värmepumpen.
Snart två år med en nätverkskabel tvärs genom källaren.
Men i samband med att jag gjorde om rummet där gamla innegivaren satt kunde jag öppna väggen lite och förlänga vp-röret upp till vinden och dra nätverket vidare.
[bild]
Lilla grå kabeln går till uttaget till höger som kopplas till värmepumpen med den röda patchkabeln.
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 359 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 359 inlägg
Kan ju sägas att det är kombinerad tvättstuga, så om man sätter en TV där så kan man säga "jag ska bara tvätta" och titta på vad man nu vill se.
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 359 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 359 inlägg
Till vänster, menar man till vänster om höger då alltså? Men tillräckligt långt till vänster så hamnar man ju till höger i alla fall.
Jobbigt med semester och för mycket tid till filosoferande. Får nog fundera lite mer i hängmattan i eftermiddag på hur det där hänger ihop egentligen.
Jobbigt med semester och för mycket tid till filosoferande. Får nog fundera lite mer i hängmattan i eftermiddag på hur det där hänger ihop egentligen.
Är PTV till vänster även om man ligger på mage?mexitegel skrev: