4 826 779 läst ·
33 456 svar
4827k läst
33,5k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 719 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 719 inlägg
Sonen kom hem idag från grönbete i Göteborg så det blev avstädning efter målningen. Gjorde om det mörka partiet för min bättre hälft tyckte den var för mörkt och för hög typ. Kunden har alltid rätt?
Innan godkännande:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Innan godkännande:
Logga in
Skapa konto
Gjort klart det sista för att få igång frikylan. Kompis som lånade pressmaskinen i veckan så imorgon smäller det. Sedan får värmen komma om den nu vill.
Karrock
Renoverare
· Västra Götaland
· 885 inlägg
Karrock
Renoverare
- Västra Götaland
- 885 inlägg
Skrapat på sommarstugan. Plus en miljon grejer med att inreda uthus; timra, regla, rödfärga, gjuta etc. Tur att semestern precis har börjat.
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 359 inlägg
Kopplat klart nätverket till värmepumpen.
Snart två år med en nätverkskabel tvärs genom källaren.
Men i samband med att jag gjorde om rummet där gamla innegivaren satt kunde jag öppna väggen lite och förlänga vp-röret upp till vinden och dra nätverket vidare.
Lilla grå kabeln går till uttaget till höger som kopplas till värmepumpen med den röda patchkabeln.
Men i samband med att jag gjorde om rummet där gamla innegivaren satt kunde jag öppna väggen lite och förlänga vp-röret upp till vinden och dra nätverket vidare.
Logga in
Skapa konto
Lilla grå kabeln går till uttaget till höger som kopplas till värmepumpen med den röda patchkabeln.
Accord på presskopplingar?13th Marine skrev:
Kopplat klart nätverket till värmepumpen.
[bild]
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 359 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 359 inlägg
Före och efter. Städade undan det mesta idag men är lite kvar innan det är helt färdigt, fogsanda och justera några plattor där markarbetet var lite undermåligt.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto