Düsseldorff
Jag har förstått att mitt tidigare inlägg väckte visst rabalder och kan inte göra annat än att be om ursäkt till alla drabbade. Det var ogenomtänkt och ganska dumt.

• Gilla
  • Älska
Utsliten och utdömd och 13 till
  • Laddar…
Snyggt!!! 👍 Shit happens…

//Ronnie

• Gilla
Utsliten och utdömd och 2 till
  • Laddar…
Düsseldorff
D DrDengrot skrev:
Nu ska jag lära er hur man gör byggahus till en mycket trevligare upplevelse. När man ser dumma och dryga kommentarer som den Düsseldorf gav, klicka först på de tre prickarna (1) och sedan på (2).
Det har jag gjort på cirka 15 användare vilket räckt, eftersom det tydligen är här som i andra sammanhang (arbetsplatser, trafiken etc) ett mycket litet antal personer som står för alla problem och otrivsel.
Jag skulle i och för sig vilja protestera mot att jag står för "alla problem och otrivsel". Det är helt enkelt inte sant, även om mitt inlägg i den här tråden var dumt, vilket jag bett om ursäkt för.

• Gilla
Maria T och 6 till
  • Laddar…
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Jag skulle i och för sig vilja protestera mot att jag står för "alla problem och otrivsel". Det är helt enkelt inte sant, även om mitt inlägg i den här tråden var dumt, vilket jag bett om ursäkt för.
Det har du hel rätt i Düsseldorff och det är därför i alla fall jag inte har ignorerat dig! Alla gör vi fel ibland. Det är väl tyvärr ett generellt problem med BH att forumet verkar helt omodererat och trådar spårar iväg på minsta lilla sak. Till exempel Flashback är mer uppstyrt där OT-inlägg varnas och flyttas (även om det är mer tillåtande i andra avseenden).

Nu tycker jag vi försöker återvända till topic: vad är trasigt med TS skruvdragare och där tillverkare, kvalité etc. bara är relevant om det hjälper TS att felsöka eller hitta delar. Om TS vill skrota denna och skaffa en ny finns det redan trådar på ämnet.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.