4 131 750 läst ·
21 112 svar
4132k läst
21,1k svar
Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?
37 djävlar anamma och 47 satans helvete senare verkar en del saker ha kommit på plats.
Planingssläden version 2.0 är äntligen på plats. Saker som ser löjligt enkelt ut på u-tuben kräver viss precision irl.
Fick fingerskarvsjiggen på plats i fräsbordet också. Tackar min skapare för mitt utomordentliga tålamod och munkarna för pilsner som hjälpte mig genom persen.
Planingssläden version 2.0 är äntligen på plats. Saker som ser löjligt enkelt ut på u-tuben kräver viss precision irl.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Fick fingerskarvsjiggen på plats i fräsbordet också. Tackar min skapare för mitt utomordentliga tålamod och munkarna för pilsner som hjälpte mig genom persen.
Logga in
Skapa konto
👍Bart skrev:
37 djävlar anamma och 47 satans helvete senare verkar en del saker ha kommit på plats.
[bild]
[bild]
Vad var det som fela i version 1 av släden?
Medlem
· Stockholm
· 2 268 inlägg
Verktygstokig
· Halland
· 8 318 inlägg
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
· Limhamn
· 2 330 inlägg
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
- Limhamn
- 2 330 inlägg
Operation: Bygga om hela huset så att robotdammsugaren Hans kan ta sig fram fortsätter!
Idag sonens rum och hans sängbord.
Hittade ett hyllplan som får aggera balkong!
Sängbordet plockade jag bort benen på och sen skruvade med ett par rejäla skruv.
Great success!
Idag sonens rum och hans sängbord.
Logga in
Skapa konto
Hittade ett hyllplan som får aggera balkong!
Logga in
Skapa konto
Sängbordet plockade jag bort benen på och sen skruvade med ett par rejäla skruv.
Great success!
Jag har gjort motsatsen; lagat roborock q5. Robotarna går tungt här med möbler, leksaker etc som inte alls är robotvänliga. Nu hade stötfångaren fastnat vilket löstes med rengöring och teflonspray. Mikrobrytarna var ok 😅Ossian K Olsson skrev:
Medlem
· Stockholm
· 2 268 inlägg
Verktygstokig
· Halland
· 8 318 inlägg
Verktygstokig
· Halland
· 8 318 inlägg