4 130 812 läst ·
21 107 svar
4131k läst
21,1k svar
Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?
T Testarn skrev:Är det där som med sagan om Tödde & Mödde..?
Jag ska göra en hyvelbänk.... Oj, jag kapade fel... Ja, ja - den får bli lite mindre.
Asch, nu klöv jag för mycket... Ja, ja - den får bli en minihyvelbänk. Snart klart.
Näe, nu blev det fel på tappningen... Jag får kapa lite...
Hmm... Det kanske blir en mikrohyvelbänk istället....?
🤣
Skämt åsido, ser bra ut! 👍
Verktygstokig
· Halland
· 8 318 inlägg
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 4 026 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 4 026 inlägg
Behövs det baxarsekt-stöttning? Jag skippade att åka till landet i helgen och är kvar i stan (norrort), säg till om det behövs hjälp…Hep skrev:
/U
T Trcgol2 skrev:Fina verktyg förtjänar att bo fint. Beställde utdragsfacken (SYS AZ) från Rubart för endast 35€/st, riktig Festool-kvalite med kullager m.m. Smackade ihop en hylla av melaminhyllplan mha dyckertpistolen. Ska bygga hylla nr.2 idag, vilken av en händelse har plats för fler maskiner.. Speciellt en Dominofräs 😀. Dock lite sugen på att göra om allt med finplyfa isf hyllplanen på bilden. [bild]
Därefter återstår bara att byta lås på förrådet, för att hindra hustrun från att ställa pelargoner, lådor med tulpanlökar, trädgårdstomtar, etc. på golvet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klart och betalt! Allt fint på samma ställe, dvs vapen, maskiner, och inlagd gurka. Som en händelse så finns ett ledigt fack i vänstra hyllan, attans då…😀
Självbyggare
· Stockholm
· 10 286 inlägg
Snyggt, nästan så man får en längtan att utöka Festool beståndet. 😘T Trcgol2 skrev:
Men det får kanske bli något liknande för Bosch en dag.