3 941 692 läst ·
20 126 svar
3942k läst
20,1k svar
Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?
Verktygstokig
· Halland
· 8 130 inlägg
Är det där som med sagan om Tödde & Mödde..?T Tercel skrev:
Jag ska göra en hyvelbänk.... Oj, jag kapade fel... Ja, ja - den får bli lite mindre.
Asch, nu klöv jag för mycket... Ja, ja - den får bli en minihyvelbänk. Snart klart.
Näe, nu blev det fel på tappningen... Jag får kapa lite...
Hmm... Det kanske blir en mikrohyvelbänk istället....?
🤣
Skämt åsido, ser bra ut! 👍
Jag håller med... Det där duger inte alls! Jag kan komma och hämta den så du får plats med en lite rejälare såg... 😏Hep skrev:
Golvytan är 52 kvm. Jag har ingen normal layout, som en vettig människa skulle ha ritat, utan jag byggde huset i 3D istället. Här är några bilder utan tak som nog visar hur det ska bli. Den första har samma vy som den jag postade i går.C Colonel Bogey skrev:
Ett tag när jag klantat mig och satt i soffan och läkt var jag inne på att skriva ut hela bygget i plast, men min fru kom på bättre tankar så det blev inget.
Jag utnyttjade detaljplanen maximalt och har tre meter i takhöjd, vilket ger enormt mycket mer förvaringsmöjligheter än jag hade tidigare.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Ser framemot en shop tour á la Frank HowarthHep skrev:
Golvytan är 52 kvm. Jag har ingen normal layout, som en vettig människa skulle ha ritat, utan jag byggde huset i 3D istället. Här är några bilder utan tak som nog visar hur det ska bli. Den första har samma vy som den jag postade i går.
Ett tag när jag klantat mig och satt i soffan och läkt var jag inne på att skriva ut hela bygget i plast, men min fru kom på bättre tankar så det blev inget.
Jag utnyttjade detaljplanen maximalt och har tre meter i takhöjd, vilket ger enormt mycket mer förvaringsmöjligheter än jag hade tidigare.
[bild]
[bild]
[bild]