3 941 455 lĂ€st ·
20 126 svar
3941k lÀst
20,1k svar
Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?
RÀcker vÀl att @Frustrator visar sitt garage sÄ vinner han..FredrikR skrev:
Allvetare
· VĂ€stra götaland
· 10 410 inlĂ€gg
Verktygstokig
· Halland
· 8 130 inlĂ€gg
Vad Àr det för trycke och skylt pÄ dina andra dörrar?Ossian K Olsson skrev:
[bild]
Sambon Àr fortfarande i Danmark osv! Fick för mig att det Àr ett dörrhÄl hÀr, jag kan ju karva lite bakom tavlan som hÀnger hÀr för att se hur de har gipsat igen dörrhÄlet!
[bild]
Det hÀr Àr nog min lyckodag Àn sÄ lÀnge (det kan vÀnda fort kÀnner jag)!
[bild]
NÀr de satt igen dörren för typ 50 Är sedan har de haft kvar dörren bakom! I dörrkarm och allt, bara tapetserat över! Mitt jobb blev precis 70 resor lÀttare!
[bild]
Hela dörren var kvar! Enda som saknad Àr hantag och gÄngjÀrn! Bakom dörren en spÄnskiva in till sovrummet bakom!
[bild]
HÀngde tillbaka tavlan sÄ sambon inte mÀrker nÄgot nÀr hon kommer hem! Vilken dag!
Tycker dina gabondörrar ser snarlika ut vÄra och jag har ett par trycken i "klassisk" vit (nÄja) plast med tillhörande nyckelskylt om du behöver komplettera.
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
· Limhamn
· 1 962 inlĂ€gg
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
- Limhamn
- 1 962 inlÀgg
T Testarn skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tack! Det stÄr inget pÄ dörrarna men jag har en komplett dörr med karm pÄ vinden! Det gÀller ju att spara bra att ha grejer! Eller hur @NötegÄrdsgubben
Logga in
Skapa konto
Blev sÄndÀr snygg listlösdesign!
Fungerar 100% bra! Ănnu en temporĂ€r lösning
Logga in
Skapa konto
FrÄn sovrummet i andra Ànden..
Logga in
Skapa konto
Pensel Àr vÀl ett verktyg..?
HÄller pÄ med lite underhÄll pÄ sommarnöjet, eller som familjen kallar det - arbetslÀgret...
MÄlar om foder och fönster. Ingen genomgripande renovering utan helt klart "fuskjobb".
GrundfÀrg pÄ trÀrena ytor och sen tvÄ lager av samma typ av fÀrg som sist (för 30-40 Är sen).
Blev lite nytt kitt pÄ sina stÀllen med, sÄ kittkniv Àr ett annat verktyg samt skrapor för löst sittande fÀrg.
Logga in
Skapa konto
Fick hem fem ton grus sÄ att jag kan börja lÀgga ingen diket runt huset efter att ha drÀnerat grunden. Har anvÀnt skottkÀrra och skyffel och fÄtt tömt en sÀck Àn sÄ lÀnge.
Tack och lov ingen kÀllare pÄ huset, dÄ hade det blivit jobbigt.