Hej!
Har snart bott här 1 år. Jag har tyvärr varit dum att våtmoppa golven en hel del innan jag insåg att det bör man ej. Bifogar en bild på hur golvet har blivit i skarvarna lite här och där. Är detta på grund av våtmoppning? Senast tyvärr med ett vanligt rengöringsmedel också annars med såpa.
Har snart bott här 1 år. Jag har tyvärr varit dum att våtmoppa golven en hel del innan jag insåg att det bör man ej. Bifogar en bild på hur golvet har blivit i skarvarna lite här och där. Är detta på grund av våtmoppning? Senast tyvärr med ett vanligt rengöringsmedel också annars med såpa.
Klicka här för att svara

