1 716 läst ·
5 svar
2k läst
5 svar
Vad händer med klickgolvet?
Jag funderar på att lägga in ett klickgolv(laminat) av den billigare sorten.
Jag funder på vad som händer med klickgolvet eftersom jag kallställer stugan?
Värt att veta är att stugan står i norbotten i inlandet=lite fuktighet
Någon som har erfarenhet av detta?
Jag funder på vad som händer med klickgolvet eftersom jag kallställer stugan?
Värt att veta är att stugan står i norbotten i inlandet=lite fuktighet
Någon som har erfarenhet av detta?
Klicka här för att svara