BirgitS BirgitS skrev:
I någon tråd läste jag något om att kommunen gick med på en avbetalningsplan.
Vid "vanlig tvångsanslutning" kan det ju vara en bra ide.

Frågan är om det är det vid ett arrende...
Den är ju lagom rolig att fortsätta betala. på efter att man avslutat arrendet.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.