Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Det verkar som det eg problemet inte är ev lite extra elförbrukning ;)

Är det inte så att det är väldigt svårt att avhysa en hyresgäst så länge han betalar hyran eller inte förstör lägenheten.
Att någon vädrar eller skäller på en elektriker är nog inte grund nog.
 
En enkel lösning kan ju vara att säkra av rummet med en 6A säkring. Då blir det ingen 2kW värmefläkt som går dygnet runt....
 
Jag stänger den här tråden då jag inte tycker att frågan lämpar sig för Byggahus forum. Här byter konsumenter erfarenheter med varandra.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.