10 301 läst ·
18 svar
10k läst
18 svar
Vad för ersättning?
Har jag skrivit att vi har det tuffare än någon annan? Ska man alltid tänka på att folk har det värre så skulle ju ingen i Sverige klagat över något. Och kom inte och säg att du själv hade varit glad när ett företag kommit och förstört saker för dig. Tror knappast du hade tackat och gått vidare med ett leende. Inte så konstigt att man vill att ett företag (eller privatpersoner för den delen) gör rätt för sig?M Marre 80 skrev:
Medlem
· Stockholm
· 4 633 inlägg
När det har hänt en olycka, och det kommer någon som ska styra upp/städa så finns alltid kravet att inte förvärra saker.
Ibland måste man av enkla säkerhetsskäl dock minska hänsynen till omgivningen och då kan buskar och brevlådor få stryka på foten.
Att nu bolaget tar ansvar tycker jag är fint, nyttja det nu till det bästa för alla.
Som tidigare sades tycker jag du ska passa på och ta sticklingar av murgrönan och vända olyckan till något bra.
Denna I-landsmöjlighet är inte alla som har, så bra att stå upp för sin rätt.
Glöm inte att återkoppla på den nya fina brevlådsinstallationen
Ibland måste man av enkla säkerhetsskäl dock minska hänsynen till omgivningen och då kan buskar och brevlådor få stryka på foten.
Att nu bolaget tar ansvar tycker jag är fint, nyttja det nu till det bästa för alla.
Som tidigare sades tycker jag du ska passa på och ta sticklingar av murgrönan och vända olyckan till något bra.
Denna I-landsmöjlighet är inte alla som har, så bra att stå upp för sin rätt.
Glöm inte att återkoppla på den nya fina brevlådsinstallationen
Att ta ner träd som hänger på elledningar och andra träd är ganska svårt och riskfyllt. Man gör på det sätt som minskar risken för personskador.
Att kalla deras arbete "under all kritik" vill jag nog hävda är att ta i.
Att kalla deras arbete "under all kritik" vill jag nog hävda är att ta i.
Mins en som för många år sen fick sin unika egenbyggda postlåda skadad av plogbilen.
Fick ersättning för en stolpe och en standardpostlåda.
Postlådan stod på vägområdet, vilken den hade rätt att göra, men ersättningen då blev bara en standardlåda.
Fick ersättning för en stolpe och en standardpostlåda.
Postlådan stod på vägområdet, vilken den hade rätt att göra, men ersättningen då blev bara en standardlåda.
Klicka här för att svara