Har ett golv med plastmatta på övervåningen i mitt hus, byggt 57. Vi vill ta bort det och skar upp ett hål för att se vad som fanns under. Så, noll kunskap. Vad är det jag tittar på? Behöver boarden (antar jag det heter) också tas bort om vi vill lägga nytt golv. Tror inte trägolvet under funkar som golv, gliporna emellan brädorna ser för breda ut. Vad är det gråa?