4 496 läst ·
4 svar
4k läst
4 svar
Vad finns det för vita klickgolv på marknaden?
Hej!
jag undrar var man köper och vad det finns för vita golv. Det behöver vara ett klickgolv och alltså inte vitmålat trägolv.
Har hittills bara hittat Forbos marmoleum och olika högblanka vita golv från olika leverantörer.
TACK!
jag undrar var man köper och vad det finns för vita golv. Det behöver vara ett klickgolv och alltså inte vitmålat trägolv.
Har hittills bara hittat Forbos marmoleum och olika högblanka vita golv från olika leverantörer.
TACK!
Medlem
· Västra Götalands
· 5 inlägg
Beiers, cheepy förmodligen var enda golv firma som finns kan ta hem. Forbo levererar inte till slutkund bara till återförsäljar lika så de flesta andra tillverkarna.
Tack, jag tror jag får göra en besöksräd och åka runt till olika ställen för att kika runt på vad som finns och vad som går att beställa.
Någon som lagt ett vitt klickgolv och kan rekommendera något särskilt? Pris, kvalitet, slitage etc?
Någon som lagt ett vitt klickgolv och kan rekommendera något särskilt? Pris, kvalitet, slitage etc?
Vi har IKEA's vita hemma och är väldigt nöjda. Det ser riktigt lyxigt ut! Hur det håller vet vi inte då vi la in det i höstas men vi resonerade som så att eftersom det finns i utställningsrummen på IKEA där tusentals går på det så tål det allt en hel del.
Just vita golv (inte bara IKEA's) har ju en del egenheter; smuts syns väldigt fort (det är en bra "nu är det dax att dammsuga indikator) och man behöver vara väldigt noggrann när man lägger det då springor syns mer.
Just vita golv (inte bara IKEA's) har ju en del egenheter; smuts syns väldigt fort (det är en bra "nu är det dax att dammsuga indikator) och man behöver vara väldigt noggrann när man lägger det då springor syns mer.
Klicka här för att svara