1 422 177 läst ·
17 797 svar
1422k läst
17,8k svar
Vad blir det för mat?
Rydberg är gott. Dock föredrar jag Biff Greta med både söt svensk senap och dijonsenap i. Med torkad dragon. Händer lite mer med smaken än Rydberg. Det är en favorit utav av de svenska vickning-klassikerna.
Renoverare
· Stockholm
· 20 213 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 213 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 213 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 213 inlägg
Vad äter du för potatis? 
Testa rostad amandine (gärna med ank fett).


