Rydberg är gott. Dock föredrar jag Biff Greta med både söt svensk senap och dijonsenap i. Med torkad dragon. Händer lite mer med smaken än Rydberg. Det är en favorit utav av de svenska vickning-klassikerna.
 
  • Gilla
Blodsoppen
  • Laddar…
Maxwells demon TotalControl skrev:
Rydberg är gott. Dock föredrar jag Biff Greta med både söt svensk senap och dijonsenap i. Med torkad dragon. Händer lite mer med smaken än Rydberg. Det är en favorit utav av de svenska vickning-klassikerna.
Inte bättre än pellen ovan ;)
 
Hitta ingen dejt idag, hindrar inte mig :)

Tre öppnade ostron på en bädd av grovsalt i en träask, med ett glas vin och vattenflaska i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Elegant middagstillbehör för en: stekt fisk med potatis, ärtpuré och champagne.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Redigerat:
  • Gilla
fremax
  • Laddar…
Är det vaktelägg eller har de glömt att skala potatisen? :surprised: Lite svårt att se säkert.
 
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Inte bättre än pellen ovan ;)
Den är riktig fin med lite aquavit :)

Jag kategorisera Greta ihop med Bellman och Rydberg.
 
  • Gilla
RoAd och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Är det vaktelägg eller har de glömt att skala potatisen? :surprised: Lite svårt att se säkert.
Rostad potatis skalar man inte :crysmile:
 
  • Gilla
RoAd och 3 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Rostad potatis skalar man inte :crysmile:
Äter man potatisskal antar jag att man även tycker om gladpack för "smaken/texturen" är lika vedervärdig på båda! :sick::poop:
 
  • Haha
  • Wow
  • Gilla
  • Arg
Violina och 9 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Äter man potatisskal antar jag att man även tycker om gladpack för "smaken/texturen" är lika vedervärdig på båda! :sick::poop:
Haha du har ingen koll bara. :) Den finaste pommes fritesen är tripplefritterad med skalet kvar som exempel.
 
  • Gilla
RoAd och 1 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Haha du har ingen koll bara. :)
Hade Gud avsett vi skulle äta potatisskal hade han väl inte uppfunnit potatisskalaren. Äru helt go eller?
 
  • Haha
  • Gilla
Uffe A och 2 till
  • Laddar…
Maxwells demon TotalControl skrev:
Vad äter du för potatis? :D
Vem? Jag? Potatis utan skal!
 
Testa rostad amandine (gärna med ank fett).
 
  • Älska
RoAd och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Vem? Jag? Potatis utan skal!
Säker på att det är potatis? ;)
 
  • Haha
AndersMalmgren
  • Laddar…
Maxwells demon TotalControl skrev:
Säker på att det är potatis? ;)
Menar du att säkerheten ökar för att man tvingas tugga på det vidriga skalet?
 
Alfredo Alfredo skrev:
Menar du att säkerheten ökar för att man tvingas tugga på det vidriga skalet?
Testa att sätta in tänderna nästa gång ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.