1 422 481 läst ·
17 800 svar
1422k läst
17,8k svar
Vad blir det för mat?
Menar du mina pannor ??raveper skrev:
Inget speciellt alls, bara klassisk pannbiff med lök. Blandfärs, ströbröd svälld i mjölk, mosad kall potatis, ägg, salt o peppar.
Men speciellt för mig som sällan lagar mat från grunden, utan svänger ihop nått färdigt från frysen.
Renoverare
· Stockholm
· 20 218 inlägg
För att få lite mer hemgjort ska man tydligen ringa ex vis City gross och beställa sin skinka direkt ifrån charken.
Om de sen öppnar ett paket från kyldisken eller tar något färskt från kroken vet man ju inte.
Om de sen öppnar ett paket från kyldisken eller tar något färskt från kroken vet man ju inte.





