1 422 634 läst ·
17 801 svar
1423k läst
17,8k svar
Vad blir det för mat?
Jag svarar på den här, för jag tycker det är roligtK Nils Andersson1 skrev:
Äter mat jag tycker är hyfsat gott, kör 80/20-principen, så 80% ska vara riktigt bra mat ("nyttigt") 20% precis vad jag känner för..
Enda "kravet" är minst 120g protein per dag.
Äter ca 2500 kcal om dagen
Styrketränar tre dagar i veckan
(Kvinna, 30+, 160 cm, 57,5 kg)
jag svarar jag med då..
Man, 35+
älskar mat, öl, sprit, vin.. jobba.
hatar ordet motion.
rör gärna på mig men inte för nöjes skull.. om nu motion är ett nöje...

183 cm/115 kg. 47 strl på skor.. kallas för marulken... Eller den storkäftade hulken..
äter allt utom banan.. bulgur.. välling..
fett, salt, kryddigt..
huvudsaken är att det är hemlagat.
hemlagad mat är kärlek...
Man, 35+
älskar mat, öl, sprit, vin.. jobba.
hatar ordet motion.
rör gärna på mig men inte för nöjes skull.. om nu motion är ett nöje...
183 cm/115 kg. 47 strl på skor.. kallas för marulken... Eller den storkäftade hulken..
äter allt utom banan.. bulgur.. välling..
fett, salt, kryddigt..
huvudsaken är att det är hemlagat.
hemlagad mat är kärlek...
Renoverare
· Stockholm
· 20 218 inlägg
Tillbyggare
· Onsala
· 2 023 inlägg
Jag tror att de inte får säljas som ”Crab sticks” längde då de inte innehåller tillräckligt (läs ingen) krabba. Surimi sticks kallas de nu tror jag... lite som ”Dryck med ciderkaraktär” etcMaskintok skrev:
Ja det kanske är så..Onsalakorven skrev:
Jag köper krabba men då från kontakt i Norge.. åkte ofta till hitra förr och fiskade..
seifile med lite ättika med kokt potatis och dill är så gott.. en bit smör som får flyta ut..
AndersMalmgren skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
hemma förkyld..
ungarna bjöd på en öl...
Och frågade snällt över pannkaka...
käkade en kompott till lunch av älgfärssås.. pasta och en söt sur burk onkle bens... China.. va fan det nu heter..
Lite vitlök.. (4 klyftor) svartpeppar..
passerade tomater... (tror jag gick om dem igår
Jag håller diet nu några veckor. Bara mat en gång per dygn. Kl 1800 och då bara sallad, gul lök och fiskpinnar.
Renoverare
· Stockholm
· 20 218 inlägg


