1 418 525 läst ·
17 727 svar
1419k läst
17,7k svar
Vad blir det för mat?
Att uppfostra vuxna människor går bättre med morötter än med piska. (Det gäller för nog barn också, förresten).Magnus Filip skrev:Ja detta är en mattråd och alkohol på rätt plats förstår inte alla tyvärr. Himla bra att detta kommer upp.
Nej, inte säga innan då alla fick sig en nyttig läxa. De glömmer det aldrig och tänker om. Man skall aldrig vara säker om man är alkoholpåverkad på fel plats.
Bra för deras liv och inställning.
Eller så använder var och en vuxen person sin egen hjärna.
Tex hos hyrbilsföretaget på Mallis efter en festlig flygresa:
"skit också de hade alkoblås där så vi fick inte ut bilen" fick ta taxi och komma tillbaka dagen efter "dåligt att de inte sa det innan att de kollar "
Ingen skulle tänķa så tror jag.
Snöskoter är precis lika mkt motorfordon som bil.
Var det inte en jobbkonferens? Varför tillät arbetsgivaren folk att dricka omåttligt med alkohol under en tjänsteresa? Man skulle väl arbeta dagen efter? Ens arbetsprestationer kan bli rejält försämrad om man är bakfull.
Jag skulle aldrig sätta min hälsa på spel genom att äta halvrå köttfärs. Blodig diarré och njursvikt kan jag gärna vara utan.AndersMalmgren skrev:
När Sverige har världens bästa djurhållning..P pmd skrev:
känns inte logiskt..
Det hade varit tvärtom isåfall..
Hahaha, chefen var lika dragen han. Det var ingen söndagsskola direkt.P pmd skrev:Att uppfostra vuxna människor går bättre med morötter än med piska. (Det gäller för nog barn också, förresten).
Var det inte en jobbkonferens? Varför tillät arbetsgivaren folk att dricka omåttligt med alkohol under en tjänsteresa? Man skulle väl arbeta dagen efter? Ens arbetsprestationer kan bli rejält försämrad om man är bakfull.