1 422 047 läst ·
17 795 svar
1422k läst
17,8k svar
Vad blir det för mat?
Jag mindes nog fel eller så var man noga där en sväng när rapporten gjordes och serverade ingen rare köttfärs
https://www.google.com/url?sa=t&sou...kQFnoECCcQAQ&usg=AOvVaw3Focr2gdOisz3-wLa9zPa2
https://www.google.com/url?sa=t&sou...kQFnoECCcQAQ&usg=AOvVaw3Focr2gdOisz3-wLa9zPa2
Ja att man är noga med hanteringen av livsmedel i Sverige tycker jag är jättebra. Men att det skulle införas förbud som skulle innebära att vissa klassiska rätter inte får serveras skulle jag tycka var mycket olyckligt och inget jag hört talas om.nino skrev:
Haha, precis vad han sa. Alla vet bäst och alla andra har fel. Detta är hur han ser det. Det skall vara rätt infekterat faktiskt mellan olika områden. Sånt är bara kul tycker jag, alltid något att diskutera.M Mortsken skrev:
Kanske som korv och öl i Tyskland? Han från öst kommer med lastbil från Polen till jobbet och levererar och sover över, men han är inte från Polen, bara gift där. Tror han har påbrå från både Ryssland, Ukraina och Vitryssland något.
Hon säger att det är en Ukrainsk rätt, och de där orden är samma ord.Magnus Filip skrev:Haha, precis vad han sa. Alla vet bäst och alla andra har fel. Detta är hur han ser det. Det skall vara rätt infekterat faktiskt mellan olika områden. Sånt är bara kul tycker jag, alltid något att diskutera.
Kanske som korv och öl i Tyskland? Han från öst kommer med lastbil från Polen till jobbet och levererar och sover över, men han är inte från Polen, bara gift där. Tror han har påbrå från både Ryssland, Ukraina och Vitryssland något.
Tror inte det finns något enhetligt recept i öst. De flesta är hyfsat överens om att det ska innehålla rödbetor. Men för säkerhets skull så finns det de som hävdar att det inte ens ska vara så.Magnus Filip skrev:Haha, precis vad han sa. Alla vet bäst och alla andra har fel. Detta är hur han ser det. Det skall vara rätt infekterat faktiskt mellan olika områden. Sånt är bara kul tycker jag, alltid något att diskutera.
Kanske som korv och öl i Tyskland? Han från öst kommer med lastbil från Polen till jobbet och levererar och sover över, men han är inte från Polen, bara gift där. Tror han har påbrå från både Ryssland, Ukraina och Vitryssland något.
Renoverare
· Stockholm
· 20 208 inlägg
Förlåt, inte för att vara elak. Men det är ett enormt fusk inom köttservering, de exempel jag nämnde är bara toppen på ett isberg. Vad jag vill säga? Det är att ingen märkte någon skillnad. Märker inte tusentals skillnad märker du inte det hellerW WFD skrev:

