P
käkade en gryta som jag kallar för fårkåt potatis till middag..

ungarna fick tacos..

• Gilla
Pappa1986
  • Laddar…
Maria T
Höghus Höghus skrev:
Det här är fru Höghus uppfattning om hur kaffe ska se ut. En Barraquito...

/Höghus

[bild]
Så tjusigt! Vet inte om jag skulle våga smaka på den för vill inte förstöra. Lite som när jag första gången såg en Tequila Sunrise :love:

• Gilla
1
  • Laddar…
P
Maria T Maria T skrev:
Så tjusigt! Vet inte om jag skulle våga smaka på den för vill inte förstöra. Lite som när jag första gången såg en Tequila Sunrise :love:
soluppgång på sandstrand har du väl sätt förr? ;)

norrländska för loranga och hembränt på en badplats.. :crysmile:

• Haha
Maria T
  • Laddar…
P
Flaska Arran Heavily Peated Single Malt Scotch Whisky, small batch, på en mobilskärmsbild.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Denna är fin till kvällen..

j.f.s
richardtenggren richardtenggren skrev:
Jag dricker ju inte vin och ännu mer sällan vinluncher. ;)
Mitt gamla kontor låg dock granne med restaurangen här i Gävle så var lägligt, om än lite dyra luncher enligt oss :)

Du får komma till vår stad och testa VeroVin, där kan du nog inte klaga på vinutbudet. Sägs vara en av de bättre vinkällarna i landet. :)
[länk]
Bra mat har de också! (y)

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Jag har nog precis noll tips på saker som passar dig.
Men visst, det finns väl andra som har god smak istället för tunn plånbok. :cool:

Men vi var i gagnef för några år sedan och drog i oss lite pizza från lokala pizzerian, och jag måste medge att jag reagerade på att det var burkchampinjoner på capriciosan.
Så även jag kan ibland vara aningens stingslig. ;)
Sägs ju att koppartråden uppfanns i Gagnef.
Jo det var två Gangsingar som slogs om en 5öring...
:rolleyes:;)

• Haha
  • Gilla
fribygg och 6 till
  • Laddar…
P
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Haha jag får åka runt och testa forumfolkets krogutbud :)
Då kommer du bli imponerad av Vallsta grillens utbud..

skatbo kan jag rekommendera..

En hutt med brännvin och en skabbig kärring på stolen bredvid dig:crysmile::crysmile::crysmile:

Maskintok skrev:
Då kommer du bli imponerad av Vallsta grillens utbud..

skatbo kan jag rekommendera..

En hutt med brännvin och en skabbig kärring på stolen bredvid dig:crysmile::crysmile::crysmile:
Låter inte som ett ställe jag skulle välja helt enkelt :) den enda grillen jag besöker är Günters på Karlbergsvägen :)

• Haha
1
  • Laddar…
Skål med tonfisk, basmatiris och lättstekta grönsaker inklusive broccoli och brysselkål.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Tonfisk och basmatiris med lättstekt broccoli och brysselkål med massor av vitlök

Gott att äta efter träningen och bra byggstenar för att få massor med muskler :strong:

• Gilla
K_H och 4 till
  • Laddar…
P
Alfredo Alfredo skrev:
Det jag kan utläsa verkar acceptabelt. :crysmile: Kan möjligen ha en aning selektiv syn. Typ som en katts selektiva hörsel om ni fattar.

[bild]
5,2% står det ju på ena flaskan. :p

Magnus Filip skrev:
5,2% står det ju på ena flaskan. :p
Fast vad är 5.2%. Andelen återvunnit glas i flaskan kanske? Ingen aning ärligt talat. :surprised:

P
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
En öl är ur kroppen innan du lämnat stället. Var inte så bajsnödig
Kan man ju säga om bilkörning också isf.

Detta är förvisso en mattråd. Men alkohol i fel sammanhang är viktigt att agera emot.

Noll är alltid noll.
Kopplar inte hur man kan vara så funtad och egoistisk att man inte åker med 0 promille i backen? Fattar inte ens hur alkoholpåverkad i skidbacken inte är olagligt. Pengarna som styr?
Visst är det gött men en starköl till lunch. Men att det skall vara så viktigt att tillfredställa sitt eget ego framför andras (och ens egen) säkerhet.
Bärsen kan man ju lika gärna ta senare på dagen.

• Haha
[SKPG]Zamora
  • Laddar…
P
Alfredo Alfredo skrev:
Fast vad är 5.2%. Andelen återvunnit glas i flaskan kanske? Ingen aning ärligt talat. :surprised:
Du träffade huvudet på spiken. Vissa tror nog att det är andelen återvunnet glas :rofl::rofl:

Magnus Filip skrev:

Detta är förvisso en mattråd. Men alkohol i fel sammanhang är viktigt att agera emot.

Noll är alltid noll.
Kopplar inte hur man kan vara så funtad och egoistisk att man inte åker med 0 promille i backen? Fattar inte ens hur alkoholpåverkad i skidbacken inte är olagligt. Pengarna som styr?
Visst är det gött men en starköl till lunch. Men att det skall vara så viktigt att tillfredställa sitt eget ego framför andras (och ens egen) säkerhet.
Jag kör bil en timme efter jag druckit ett glas vin eller öl ja.

Magnus Filip skrev:

Noll är alltid noll.
Håll dig till tråden tack. Skicka PM om du vill säga något personligt istället.

• Gilla
Uffe A och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.