1 420 632 läst ·
17 763 svar
1421k läst
17,8k svar
Vad blir det för mat?
j.f.s
Elektroniktokig
· Dalarna
· 1 277 inlägg
j.f.s
Elektroniktokig
- Dalarna
- 1 277 inlägg
Bra mat har de också!richardtenggren skrev:
Jag dricker ju inte vin och ännu mer sällan vinluncher.
Mitt gamla kontor låg dock granne med restaurangen här i Gävle så var lägligt, om än lite dyra luncher enligt oss
Du får komma till vår stad och testa VeroVin, där kan du nog inte klaga på vinutbudet. Sägs vara en av de bättre vinkällarna i landet.
[länk]
Sägs ju att koppartråden uppfanns i Gagnef.Mikael_L skrev:
Jag har nog precis noll tips på saker som passar dig.
Men visst, det finns väl andra som har god smak istället för tunn plånbok.
Men vi var i gagnef för några år sedan och drog i oss lite pizza från lokala pizzerian, och jag måste medge att jag reagerade på att det var burkchampinjoner på capriciosan.
Så även jag kan ibland vara aningens stingslig.![]()
Jo det var två Gangsingar som slogs om en 5öring...
Renoverare
· Stockholm
· 20 191 inlägg
Kan man ju säga om bilkörning också isf.AndersMalmgren skrev:
Detta är förvisso en mattråd. Men alkohol i fel sammanhang är viktigt att agera emot.
Noll är alltid noll.
Kopplar inte hur man kan vara så funtad och egoistisk att man inte åker med 0 promille i backen? Fattar inte ens hur alkoholpåverkad i skidbacken inte är olagligt. Pengarna som styr?
Visst är det gött men en starköl till lunch. Men att det skall vara så viktigt att tillfredställa sitt eget ego framför andras (och ens egen) säkerhet.
Bärsen kan man ju lika gärna ta senare på dagen.
Renoverare
· Stockholm
· 20 191 inlägg
Jag kör bil en timme efter jag druckit ett glas vin eller öl ja.Magnus Filip skrev:Kan man ju säga om bilkörning också isf.
Detta är förvisso en mattråd. Men alkohol i fel sammanhang är viktigt att agera emot.
Noll är alltid noll.
Kopplar inte hur man kan vara så funtad och egoistisk att man inte åker med 0 promille i backen? Fattar inte ens hur alkoholpåverkad i skidbacken inte är olagligt. Pengarna som styr?
Visst är det gött men en starköl till lunch. Men att det skall vara så viktigt att tillfredställa sitt eget ego framför andras (och ens egen) säkerhet.
Håll dig till tråden tack. Skicka PM om du vill säga något personligt istället.Magnus Filip skrev:Kan man ju säga om bilkörning också isf.
Noll är alltid noll.