P
DennisCA DennisCA skrev:
Jo jag är med på att du inte tycker vissa sjukdomar är på riktigt.
vill inte kalla det sjukdom, utan att man är olika och har olika förutsättningar samt behöver olika typer av stöd. Det är för subjektivt för att kalla det en diagnos.
Tex Elon Musk har någon "diagnos" kommer inte ihåg vilken? fast jag tycker att det är helt befängt, har är ju inte sjuk,
 
S
  • Gilla
FredrikR och 4 till
  • Laddar…
Grillade biffar på en tallrik och rostade rotgrönsaker i en ugnsform på ett träbord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
Billiga ostron till lunch

Kvitto som visar pris för ostron för 15 SEK styck med en totalsumma på 645 SEK.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Billiga ostron till lunch
Du kör dricksen cash ser jag. :p Snyggt!
 
  • Gilla
fribygg och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Du kör dricksen cash ser jag. :p Snyggt!
Dricks på lunch? Är du tokig?
 
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Dricks på lunch? Är du tokig?
Nej barbarer skiter i det men jag tänkte att normerna kanske var annorlunda på de kulinariska högborgar du bevistar. :crysmile:
 
  • Gilla
  • Haha
Uffe A och 2 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Nej barbarer skiter i det men jag tänkte att normerna kanske var annorlunda på de kulinariska högborgar du bevistar. :crysmile:
Äh man får ju ingen speciell service till lunch. Till middag så lägger jag på runt 10 procentet


Edit: på många stammis hak så får man inte ens chansen lägga på dricks de har redan slagit in beloppet och väntar på pin, även på middag allså
 
P
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Till middag så lägger jag på runt 10 procentet
Snåljåp! ;)
 
Tisdag med en fru som jobbar sent.
Vad kan då passa bättre än att finslipa Carbonaratakterna!?
En stekpanna med färdiglagad Carbonara toppad med svartpeppar, redo för middag.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Till detta ett glas Lab boxvin, och "lillfredagen" känns fulländad!
Ett glas rött vin framför en kastrull med mat och en osthyvel på bordet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Börjar bli dags att laga till hela familjen, alltså en kväll när kära frun är hemma, sist jag gjorde Carbonara blev det stekt spagetti med omelett, lite beroende på min övertro hur mycket som fick plats i pannan samt någon öl för mycket innan matlagningen.. :oops:;)

Full steam ahead! :heart::cool:
 
  • Gilla
Beretic och 3 till
  • Laddar…
P pmd skrev:
Snåljåp! ;)
Egentligen ska de inte ha något, det är inte som i USA där personalen inte får lön
 
  • Gilla
Paulina123 och 4 till
  • Laddar…
Lön får dom väl om än inte så hög?
 
  • Gilla
Pappa1986
  • Laddar…
P
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Egentligen ska de inte ha något, det är inte som i USA där personalen inte får lön
Jag ger inte samma påslag som dricks varje gång. Med dricksen visar jag hur mycket jag uppskattar den service jag har fått.
 
nino nino skrev:
Lön får dom väl om än inte så hög?
I USA klarar man sig inte på lönen utan dricks
 
  • Gilla
RoAd
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.