1 422 057 läst ·
17 795 svar
1422k läst
17,8k svar
Vad blir det för mat?
vill inte kalla det sjukdom, utan att man är olika och har olika förutsättningar samt behöver olika typer av stöd. Det är för subjektivt för att kalla det en diagnos.DennisCA skrev:
Tex Elon Musk har någon "diagnos" kommer inte ihåg vilken? fast jag tycker att det är helt befängt, har är ju inte sjuk,
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 6 013 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 6 013 inlägg
Sportlovsgryta på högrev med sidfläsk, gula kantareller och trattkantareller. Serverat med rotselleripuré. Perfekt att rensa frysen på svamp och matkällaren på rotselleri.
https://www.ica.se/recept/hogrevsgryta-med-sidflask-och-kantareller-686107/
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
https://www.ica.se/recept/hogrevsgryta-med-sidflask-och-kantareller-686107/
Renoverare
· Stockholm
· 20 208 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 208 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 208 inlägg
Äh man får ju ingen speciell service till lunch. Till middag så lägger jag på runt 10 procentetAlfredo skrev:
Edit: på många stammis hak så får man inte ens chansen lägga på dricks de har redan slagit in beloppet och väntar på pin, även på middag allså
Tisdag med en fru som jobbar sent.
Vad kan då passa bättre än att finslipa Carbonaratakterna!?
Till detta ett glas Lab boxvin, och "lillfredagen" känns fulländad!
Börjar bli dags att laga till hela familjen, alltså en kväll när kära frun är hemma, sist jag gjorde Carbonara blev det stekt spagetti med omelett, lite beroende på min övertro hur mycket som fick plats i pannan samt någon öl för mycket innan matlagningen..

Full steam ahead!

Vad kan då passa bättre än att finslipa Carbonaratakterna!?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Till detta ett glas Lab boxvin, och "lillfredagen" känns fulländad!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Börjar bli dags att laga till hela familjen, alltså en kväll när kära frun är hemma, sist jag gjorde Carbonara blev det stekt spagetti med omelett, lite beroende på min övertro hur mycket som fick plats i pannan samt någon öl för mycket innan matlagningen..
Full steam ahead!
Renoverare
· Stockholm
· 20 208 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 208 inlägg



