AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
De kan sin grej på sosta
Skala potatis kan de heller tydligen inte...
 
  • Haha
Uffe A
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Skala potatis kan de heller tydligen inte...
Barbarer
 
  • Gilla
RoAd
  • Laddar…
P
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Barbarer
Korrekt, Barbarer brukar inte bry sig om att skala potatis.. :crysmile:
 
  • Älska
  • Haha
Uffe A och 1 till
  • Laddar…
Maskintok skrev:
Korrekt, Barbarer brukar inte bry sig om att skala potatis.. :crysmile:
Barbarer!
 
P
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Barbarer!
Nä men.. kan du inget annat ord;)
primat eller neandertalare kanske?

bonnlurk, läbbiga skurk, förbannade parasit..
pest och piss, senapsgas, förbannade jävla as... :crysmile: ja nu fick du några att välja på.. ;)
 
  • Gilla
  • Haha
Maria T och 4 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Barbarer
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Barbarer!
Upprepade felstavningar vare sig det är med eller utan utropstecken. Det stavas babianer och inte ens de äter potatis med skal!

Babian som äter en skalad potatis
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
pmd och 2 till
  • Laddar…
P
Alfredo Alfredo skrev:
Upprepade felstavningar vare sig det är med eller utan utropstecken. Det stavas babianer och inte ens de äter potatis med skal!

[bild]
apropå apor..

Jag hade med mig några kollegor en gång i bilen när vi skulle fälla åt maskin.

Den ena somnade i baksätet.
Vi två som satt fram pratade..
Hur vi kom in på babianer vete tusan men jag sa iallafall..

-va heter apjäveln som är röd i arslet?
-ah du menar babianer?
-va?Kosovo albaner, hördes från baksätet :crysmile:
:crysmile:..
skrattade så jag fick tårar i ögonen :crysmile::crysmile:
 
  • Haha
Åsa Lund
  • Laddar…
P
Alfredo Alfredo skrev:
Upprepade felstavningar vare sig det är med eller utan utropstecken. Det stavas babianer och inte ens de äter potatis med skal!

[bild]
Är det kokain han har på handen?
apjäveln ser ju hög ut när han glor på potatisen:crysmile::crysmile::crysmile::crysmile:
 
Maskintok skrev:
Är det kokain han har på handen? apjäveln ser ju hög ut när han glor på potatisen
Han (hon?) är nog bara glad att den är skalad!
 
  • Haha
1
  • Laddar…
P
Alfredo Alfredo skrev:
Han (hon?) är nog bara glad att den är skalad!
skalad..
Är väl inte banan..
djävulens påhitt:crysmile:
 
Vi borde bryta ut denna tråd till två som vi gjorde med vin och lådvin tråden :crysmile:
 
  • Gilla
Uffe A
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Vi borde bryta ut denna tråd till två som vi gjorde med vin och lådvin tråden :crysmile:
Vill du ha en tråd om potatisskal? Kan vi inte bara skala bort det?
 
  • Ledsen
  • Gilla
Uffe A och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Vill du ha en tråd om potatisskal? Kan vi inte bara skala bort det?
Du får tänka på att det är ett pyramidspel. Du skojar om att skala bort skalet. Men det finns de som läser detta och gör verklighet av det
 
  • Gilla
  • Haha
RoAd och 2 till
  • Laddar…
P
Skall prova Hasselbackspotatis till lammkotletterna på lördag. Har aldrig ätit Hasselback förut. Tydligen är det en höjdare. Behövs köpas paprikapulver och skorpsmulor

Hasselbackspotatis välkryddade med paprikapulver och skorpsmulor, redo för servering.

på söndag Ribs. Har ett "hemligt" recept från en restaurang. Ja! det är Coca Cola i marinaden!

Glaserade ribs på grill med rödbrun marinad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Redigerat av moderator:
  • Gilla
Pappa1986 och 1 till
  • Laddar…
P
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Kalv med ankeleverskum idag till lunch. De kan sin grej på sosta

[bild]
svensk mat när den är som bäst. Får man fråga vad rätten kostar?
Sådana här ställen kryllar det inte av runt omkring Gbg. Måste vara Stockholm eller?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.