1 423 060 läst ·
17 809 svar
1423k läst
17,8k svar
Vad blir det för mat?
Renoverare
· Stockholm
· 20 241 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 241 inlägg
apropå apor..Alfredo skrev:
Jag hade med mig några kollegor en gång i bilen när vi skulle fälla åt maskin.
Den ena somnade i baksätet.
Vi två som satt fram pratade..
Hur vi kom in på babianer vete tusan men jag sa iallafall..
-va heter apjäveln som är röd i arslet?
-ah du menar babianer?
-va?Kosovo albaner, hördes från baksätet
skrattade så jag fick tårar i ögonen
Renoverare
· Stockholm
· 20 241 inlägg
Vi borde bryta ut denna tråd till två som vi gjorde med vin och lådvin tråden 
Renoverare
· Stockholm
· 20 241 inlägg
Skall prova Hasselbackspotatis till lammkotletterna på lördag. Har aldrig ätit Hasselback förut. Tydligen är det en höjdare. Behövs köpas paprikapulver och skorpsmulor
på söndag Ribs. Har ett "hemligt" recept från en restaurang. Ja! det är Coca Cola i marinaden!
på söndag Ribs. Har ett "hemligt" recept från en restaurang. Ja! det är Coca Cola i marinaden!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat av moderator:

