P
Tokslut Tokslut skrev:
Får väl erkänna att jag tycker Pizza Hut är pinsamt gott (alltid extra ost)

[bild]
Vart är hut'en? ;):rofl:
 
  • Gilla
  • Haha
Tummenmittihanden80 och 1 till
  • Laddar…
Maskintok skrev:
Vart är hut'en? ;):rofl:
långt ifrån mig inne i orten :seenoevil: Vän tog med sig på hemvägen :giggle:
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
P
Halväten varm macka med ost, skinka och tomat på en grön tallrik.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

dagens lunch..
fyllda med skinka och tomat..
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Idag var det en helt vanlig fläskkotlett till lunch. Tom vanlig arbetarkrubb kan Sosta göra bra.

Fläskkotlett med kryddsmör, gräddsås, haricots verts och broccoli, serverad på vit tallrik med rödvin.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Nygräddad lasagne i form med smält ost och gyllenbrun yta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Idag blev det lasagne :D
 
  • Gilla
Noramasen och 10 till
  • Laddar…
Åsa Lund
Vi fortsätter med våra pannkakor med fläsk Pannkakor med inbakat fläsk steks på spis och en tallrik med färdiga pannkakor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Hammarfall och 8 till
  • Laddar…
En t-benstek är väl ett trevligt sätt att hålla svälten från dörren.
T-benstek på skärbräda med pommes frites och blandade grönsaker på sidan, ett glas öl i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Och sedan en variant på happy hour, inte halva priset men dubbla mängden.

Två glas öl på ett mosaikbord med ett paket cigaretter och två drinkar i bakgrunden utomhus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


/Höghus
 
  • Gilla
dilemma och 6 till
  • Laddar…
P
Åsa Lund Åsa Lund skrev:
Vi fortsätter med våra pannkakor med fläsk [bild]
Blev pannkakor här med..
Men en tomatsoppa med pasta och hembakat bröd till först..
 
  • Gilla
Tokslut och 3 till
  • Laddar…
Höghus Höghus skrev:
Och sedan en variant på happy hour, inte halva priset men dubbla mängden.

[bild]

/Höghus
Man får offra sig och ta seden dit man kommer! ;)
 
  • Gilla
Höghus
  • Laddar…
P
FredrikR FredrikR skrev:
Man får offra sig och ta seden dit man kommer! ;)
Eller sejdeln;)
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
Maria T och 5 till
  • Laddar…
Vet inte vad det blir just idag men mycket äggrätter framöver då alla fem raserna nu börjat värpa = fem olika äggfärger att välja på. :giggle:
En hand håller fem hönsägg med olika färger: vit, ljusbrun, och nyanser av blå och grön.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
  • Wow
kashieda och 15 till
  • Laddar…
Dalbotant Dalbotös skrev:
Vet inte vad det blir just idag men mycket äggrätter framöver då alla fem raserna nu börjat värpa = fem olika äggfärger att välja på. :giggle:
[bild]
Vilka hönsraser har du?
Vi hade bara en, Åsbohöns, som la små, goda ägg.
Tre höns av olika raser på en gräsmatta, inklusive en Åsbohöns.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Nykläckt svart och brun kyckling bredvid en kläcka av ljusa ägg i ett hönshus med halm på golvet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Vilka hönsraser har du?
]
Ancona (vita ägg), Maran (chokladbruna ägg), Cream legbar (turkosa ägg, färgen syns lite dåligt på bilden), Silverudds blå (ljusgröna ägg), Wyandotte. (ljusrosa ägg)
Årets projekt är att korsa CL med maran för att få mörkgröna ägg. :cool:
 
Dalbotant Dalbotös skrev:
Vet inte vad det blir just idag men mycket äggrätter framöver då alla fem raserna nu börjat värpa = fem olika äggfärger att välja på. :giggle:
[bild]
Ser ut som när man hämtar hos grannen, hon har nog 250 fåglar i alla modeller och raser

_9gsj4fIQEkXhLHfgqVWNRy0IxR3nrKH1JFmouZBqvnbI9MGGHExQFVm6aGnp4PrUKynIsVCWmHMZkI0RhUTkt5NWBZFRRgelxPsCazj5JEFxuiqS9Y9lXwoqygM-HYoZ9MM5dUE-06NRo3ottPXOmJxlEiX4HIbi0shnaAMgtZ7u71wFFqFDZgLDwUnIhtGKumuLDnBSbd3cXbf5veW3dHojjYb1I1LOHeb4vR9B67wNtN19Fqn3tdGR_xJOJk5LRFLgEt_MRqVqtspBpQUIe1uskyNNfB6HC865C0l4uIAKuhpTkVMfs3SzKEMa39IeQpcLOk7w2EwJxgCZ_wF8kwKnc7w2pLhnyYeqRWCXEzIOvqqlNj3Konyg_nXUF7Tv5wtNsp9Ighl5DHN-fNe9puw1ffrksfsbtZqH_7F6HF-VrpX_Pe6g6SywdGKxDmzu_9pkaibU8gvZ6a2FQ_F6trhUManrN6VFZAAsrgnibiQyNyIEQsITIHzZlTYJvRb4sFlIzbb_Boa4wLBz8-7nasERDTC_bWbkAHZ4Y1rth_70070sTIAjYXafhJI-e6EPNes4AqbhpPTaMiDIU4GFJz6NRZynBen1-r-FGiPvG5QZTZsAPlZ8erTiCzivUvVW1zdoHPYV-MQQtZkXk1hEzoLTPMQtkj4UMH0XG9tqKbJzfuXnKE9wT32Lmll_K3c0rwKop5ZZszgLMxXn4xDA64s=w1666-h1249-no
 
  • Gilla
  • Älska
AndersMalmgren och 4 till
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
Ser ut som när man hämtar hos grannen, hon har nog 250 fåglar i alla modeller och raser
Är det inte jobbigt med så många olika storlekar på äggen?
Hur får man lagom löskokt osv...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.