1 421 622 läst ·
17 789 svar
1422k läst
17,8k svar
Vad blir det för mat?
Jag har gjort semlor med chokladkräm ini.FredrikR skrev:
chokladgrädde med choklad spån..
samt lite likör.. ett par apelsin klyftor.
Och sedan locket med kakao. ovanpå..
vuxen semla men förbannat god till kaffet en helg när kylan ligger på..
Förresten, bodde inte du i Ljungby? (Har nåt minne om ett ansjovis-inlägg innan jul..?)P Pappa1986 skrev:
För isåfall skulle jag kunna fixa en plåtbit till dig..
Renoverare
· Stockholm
· 20 201 inlägg
Administrator
· Skåne
· 8 666 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 201 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 201 inlägg
Medlem
· Blekinge
· 12 222 inlägg
Hur vet du det i din bubbla? Vågar du dig egentligen utanför Tullarna eller vad man säger?
Du vet att Sverige är liiiiiite större än Stockholm va?AndersMalmgren skrev:
Edit: Och "vägarna förbi Stockholm" är just det, vägarna FÖRBI Stockholm.. Aldrig att jag skulle stanna till där annat än om jag var absolut tvungen..
Lite mat i det fria i vackra Brevens bruk. Skridskor för frun och barnet, "Skrill & Grill"
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
