433 557 läst ·
1 235 svar
434k läst
1,2k svar
Vad betalar ni för Verisure / månad?
Då känns det enkalre/bättre att köpa en testsprayG Gunnar Johansson69 skrev:
https://www.biltema.se/hem/sakerhet...MIksLm2I2jgQMVCuTVCh34jQVSEAQYASABEgJe_PD_BwE
N
neo11
Husägare
· Stockholm/Bromma
· 2 357 inlägg
neo11
Husägare
- Stockholm/Bromma
- 2 357 inlägg
Ville snarare ha andras åsikter som har appen och inte längre verisura anslutet.
Om det finns någon inställning eller kunskap?
Viftar jag framför kameran så vet jag att jag inte får någon bild.
Om det finns någon inställning eller kunskap?
Viftar jag framför kameran så vet jag att jag inte får någon bild.
Jag har funderat över det här med att köpa loss appen. Hur vet de att just jag har köpt loss appen? De pengarna kan ha kommit från vilket ställe som helst. Även om det finns en koppling mellan OCR, mitt namn och summan behövde jag ändå skapa ett nytt konto med en ny mail osv. Get my point?
Jag tror att friköpet av appen är en bluff
Jag tror att friköpet av appen är en bluff
Ringde i måndags och sa att jag ville köpa loss app och mina sidor då sista dagen var igår, inga konstigheter så när som summan att betala för det. 350kr?! Fick en faktura på internetbanken igår på mycket riktigt 350kr.
Enda som jag skulle behöva göra nu efteråt är att få ett SMS med någon info ang uppläggning av larmet igen efter bortkopplingen. Att Verisure skulle hjälpa mig med det alltså. Inte kommit något ännu.
Har precis larmat av här nu på morgonen, alltså dagen efter den sista dagen uppkopplat och verkar funka än så länge iaf.
Enda som jag skulle behöva göra nu efteråt är att få ett SMS med någon info ang uppläggning av larmet igen efter bortkopplingen. Att Verisure skulle hjälpa mig med det alltså. Inte kommit något ännu.
Har precis larmat av här nu på morgonen, alltså dagen efter den sista dagen uppkopplat och verkar funka än så länge iaf.
Är 350kr för att lösa appen eller för att friköpa komponenter?MalZon skrev:
Ringde i måndags och sa att jag ville köpa loss app och mina sidor då sista dagen var igår, inga konstigheter så när som summan att betala för det. 350kr?! Fick en faktura på internetbanken igår på mycket riktigt 350kr.
Snyggt, återkom om ett tag om appen fortfarande gör sitt. Jag tror som sagt att det där med 1500kr är en blåsning. Jag behövde som sagt om-installera mitt friköpta larm med en annan mail än den jag använde från början då den är kopplad till mitt fritidshus och därmed anses vara förbrukad.MalZon skrev:
Iom att jag använde en annan mail har Veri ingen möjlighet att se kopplingen mellan mina friköpta komponenter och en app installation från just mig som person.
Mitt funkade kanon tills idag på morgonen. Ingen kontakt med larmet genom appen iaf. Mina sidor hann jag inte kolla. Koden funkade inte när jag skulle larma av, men en nyckelbricka funkade så jag kunde åka till jobbet.
Får väl lägga in allt igen. Ska ringa dem om detta.
Får väl lägga in allt igen. Ska ringa dem om detta.